سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

از روزی كه مادر و پدر پارسا قندی خبر گم شدنش را به كلانتری دادند یك ماه می‌گذرد و این در حالی است كه هنوز خبری از او نیست.

یك ماه از گم شدن پارسا قندی می‌گذرد

سلامت نیوز:  از روزی كه مادر و پدر پارسا قندی خبر گم شدنش را به كلانتری دادند یك ماه می‌گذرد و این در حالی است كه هنوز خبری از او نیست.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه اعتماد در ادامه نوشت: محسن قندی پدر پارسا می‌گوید: بعدازظهر ۱۱ تیرماه به همراه خانواده از شمال برمی‌گشتیم كه در نزدیك امام‌زاده هاشم در مكانی به نام نقشه شاه نزدیك به یك رودخانه برای صرف ناهار توقف كردیم. مشغول آماده كردن غذا بودیم كه خواهرم سراغ پارسا را گرفت.

پارسا كمی دورتر از ما در نزدیكی دو ماشین كه توقف كرده بودند داشت بازی می‌كرد كه ناپدید شد. من و خانواده‌ام تا هرجا كه می‌توانستیم جست‌وجو كردیم اما بی‌فایده بود سپس با امدادگران هلال احمر و پاسگاه گزنگ تماس گرفتیم بعد از اینكه ماجرا را شرح دادیم به سرعت خودشان را به آنجا رساندند.

وقتی امدادگران به محل گم شدن پسرم رسیدند، گفتند به احتمال زیاد پارسا در آب افتاده اما من احتمال دزدیده شدن پسرم را هم می‌دهم. امدادگران و غواص‌ها تا پاسی از شب به تلاش و جست‌وجوی خود برای پیدا كردن پارسا پسربچه ۸ ساله ادامه دادند اما موفق به پیدا كردن او نشدند. صبح روز بعد دوباره تلاش‌ها را از سر گرفتند و استخرهای پرورش ماهی، كارخانه‌های سنگ، روستاهای اطراف و تمامی مكان‌ها در اطراف رودخانه را جست‌وجو كردند اما پارسا نبود. سپس به تهران آمدم و بسیاری از دوستان و آشنایانم برای پیدا كردن پارسا بسیج شدند. اما او را پیدا نكردند. تا امروز هیچ خبری از او به دست نیامده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha