زنان باردار به دلیل شرایط خاصی كه دارند بیشتر در معرض ابتلا به مشكلات و ناراحتی‌های بیشتر هستند و حتی ممكن است كه این مشكلات برای جنین آن‌ها هم خطرناك باشد. گاهی مشكلات دوران بارداری سبب تولد نوزاد با نارسایی‌های مادرزادی می‌شود.

ابتلا به آبله مرغان در دوران بارداری می‌تواند خطرناك باشد
سلامت نیوز:آبله مرغان یك بیماری ویروسی است كه برای اكثر مردم چندان خطرناك و جدی نیست، اما می‌تواند برای یك زن باردار خطرناك باشد.

به گزارش  ایسنا، زنان باردار به دلیل شرایط خاصی كه دارند بیشتر در معرض ابتلا به مشكلات و ناراحتی‌های بیشتر هستند و حتی ممكن است كه این مشكلات برای جنین آن‌ها هم خطرناك باشد. گاهی مشكلات دوران بارداری سبب تولد نوزاد با نارسایی‌های مادرزادی می‌شود.

به گزارش سایت اینترنتی هلت دی نیوز، كارشناسان موسسه بهداشتی نمورس در آمریكا توصیه‌هایی را برای مراقبت زنان باردار در برابر بیماری آبله مرغان ارائه كرده است.

این كارشناسان تاكید دارند كه اگر زنی باردار است، حتما باید از هر گونه تماس با فرد مبتلا به آبله مرغان جدا خودداری كند. جنین قبل از تولد و نوزاد پس از به دنیا آمدن در هر دو حالت در صورت ابتلای مادر به آبله مرغان و بیشتر در معرض خطر بیماری‌های مختلف خواهد بود.

زنی كه پیش از بارداری به آبله مرغان دچار شده در زمان حاملگی مصونیت بیشتری در برابر این بیماری دارد و همین ایمنی را هم از طریق جفت و بعد از طریق شیردهی به نوزاد خود منتقل می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha