هلال‌احمر به عنوان نماینده دولت ایران و زیر نظر وزارت بهداشت. بر اساس گذشته بسیار مثبت و موفق خود در امارات كه از 4 دهه گذشته با استقرار بیمارستان ایرانیان در دبی صورت پذیرفته فرصتی مهیا كرده است

سلامت نیوز:مدیر عامل سازمان تداركات پزشكی جمعیت هلال‌احمر از آمادگی این سازمان برای جلوگیری از بروز هر نوع مشكل دارویی بعد از هدفمندی یارانه‌ها و زمینه‌سازی برای ثبت شركت‌های دارویی ایران در امارات خبر داد.

فردین بلوچی در گفت‌وگو با  فارس  اظهار داشت: هدفمندسازی یارانه‌ها تأثیر بسزایی در حوزه دارو نخواهد داشت و مردم نیز به هیچ‌وجه نگران نباشند زیرا سازمان تداركات پزشكی جمعیت هلال‌احمر كه یكی از بزرگترین سازمان‌های دارویی در كشور محسوب می‌شود تمهیدات ویژه‌ای را با همكاری وزارت بهداشت برای جلوگیری از هرگونه مشكل دارویی در زمان هدفمندسازی یارانه‌ها صورت خواهد داد.

وی با بیان اینكه برای رسیدن به جایگاه واقعی كشور باید طرح هدفمندسازی یارانه اجرا شود، گفت: در این راستا هلال‌احمر نیز همپای دیگر سازمان‌ها به خصوص در حوزه دارویی كشور تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف این طرح عظیم و ملی انجام می‌دهد.

* هلال‌احمر از تمام شركت‌های دارویی برای ثبت كارخانه و دارو در امارات دعوت می‌كند

بلوچی با اشاره به اینكه تاكنون در زمینه صادرات دارو به كشورهای منطقه و دیگر نقاط دنیا فعالیت‌های قوی و مناسبی به دلایل مختلف صورت نپذیرفته است، افزود: در این راستا و بر اساس توانمندی‌های بالقوه دارویی كشور هلال‌احمر زمینه‌هایی را برای صادرات دارو در كشور امارات مهیا كرده است كه بر این اساس از تمام شركت‌های دارویی برای ثبت كارخانه و داروهای آنان در این كشور حوزه خلیج‌فارس برای صادرات دارو دعوت می‌كند.

مدیر عامل سازمان تداركات پزشكی جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: هلال‌احمر به عنوان نماینده دولت ایران و زیر نظر وزارت بهداشت. بر اساس گذشته بسیار مثبت و موفق خود در امارات كه از 4 دهه گذشته با استقرار بیمارستان ایرانیان در دبی صورت پذیرفته فرصتی مهیا كرده است تا شركت‌های دارویی كشورمان بتوانند با بهترین شرایط داروهای خود را در وهله نخست به امارات متحد عربی و در گام بعد به دیگر كشورهای حاشیه خلیج‌فارس صادر كنند.

بلوچی خاطرنشان كرد: نگاه هلال‌احمر در زمینه صادرات دارویی كشور به هیچ عنوان مالی نیست زیرا افتخاری برای هر ایرانی خواهد بود كه برادران مسلمان و دیگر مردم كشورها با مصرف داروی ایرانی بهبود یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha