طی تماس با مدارس مختلف شهر تهران دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در قالب اردوی یك روزه توسط معاونت اجتماعی شهرداری تهران و با همكاری اساتید مشاوره و روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

سلامت نیوز: یك مشاور با بیان اینكه دانش‌آموزان مقطع دبستان و پیش دبستانی مهارت كنترل خشم را فرا می‌گیرند، گفت: این طرح با همكاری اساتید و مشاوران دانشگاه علامه طباطبایی اجرا می‌شود.

میر سعید جعفری در گفت‌و‌گو با  فارس  اظهار داشت: در تعامل مشترك میان دانشگاه‌ علامه طباطبایی و معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران، مهارت كنترل خشم به دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و ابتدایی آموزش داده می‌شود و به صورت دوره‌ای و هر دو ماه یك بار اساتید و مشاوران این طرح نیز تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی افزود: در مراكز "فراموز " كه زیر نظر اداره سلامت شهرداری تهران فعالیت می‌كنند مهارت كنترل خشم را به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی آموزش می‌دهیم.

این مشاور با بیان اینكه در هفت كارگروه تخصصی به زبان‌های مختلف مهارت كنترل خشم به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود، عنوان كرد: در كارگروه‌های خلاقیت،‌ داستان، نمایش، نجوم، مهارت اجتماعی و شهر سالم اساتید روانشناسی و مشاوره به صورت منفك و متمایز در هر كارگروه دانش‌آموزان را به منظور كنترل خشم آموزش می‌دهند.

جعفری خاطر نشان كرد:طی تماس با مدارس مختلف شهر تهران دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در قالب اردوی یك روزه توسط معاونت اجتماعی شهرداری تهران و با همكاری اساتید مشاوره و روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی تحت آموزش قرار می‌گیرند.

این مشاور افزود: افزایش انگیزه‌های درونی دانش‌آموزان برای تصمیم‌گیری مناسب در مواقع بحرانی از سایر اهداف ما در مراكز فراموز شهرداری تهران است و بازخورد این آموزش‌ها را نیز از مدارس با بررسی تغییرات رفتاری دانش‌آموزان پیگیری می‌كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha