با جمع‌آوری نیازهای شغلی مرتبط با جامعه پزشكی، بیش از 3500 فرصت شغلی گردآوری و از طریق سایت سازمان نظام پزشكی و نشریه اطلاع‌رسانی این سازمان كه به طور رایگان در اختیار جامعه پزشكی قرار می‌گیرد، ارائه شده است.

سلامت نیوز:معاون امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكی، زمینه جذب بیش از هزار نفر از اعضای جامعه پزشكی در مراكز درمانی كشور طی یكسال گذشته فراهم شده است.

به گزارش  روابط عمومی سازمان نظام پزشكی،حسن هویدا با اشاره به فعالیت دفتر جذب و اشتغال این سازمان طی یكسال گذشته، گفت: دفتر جذب و اشتغال و مؤسسه كاریابی ابن سینا كه زیر نظر امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكی كشور فعالیت می‌كنند، طی یك سال گذشته ضمن ارتباط با سازمان‌های نظام پزشكی كل كشور و 6 هزار مركز درمانی اعم از بیمارستان، كلینیك، درمانگاه، آزمایشگاه و ...اقدام به جمع‌آوری و اطلاع‌رسانی نیازهای شغلی این مراكز به كادر پزشكی و درمانی در 31 استان كشور كرده است.

وی افزود: با جمع‌آوری نیازهای شغلی مرتبط با جامعه پزشكی، بیش از 3500 فرصت شغلی گردآوری و از طریق سایت سازمان نظام پزشكی و نشریه اطلاع‌رسانی این سازمان كه به طور رایگان در اختیار جامعه پزشكی قرار می‌گیرد، ارائه شده است.

هویدا اعلام كرد: با فعالیت دفتر جذب و اشتغال نظام پزشكی و مؤسسه كاریابی ابن سینای این سازمان بیش از هزار نفر از اعضای جامعه پزشكی طی یكسال گذشته در مراكز درمانی كشور مشغول به كار شده‌اند.

وی اضافه كرد: از 3 هزار و 500 فرصت شغلی گردآوری شده، 340 مورد مربوط به نیاز 15 دانشگاه علوم پزشكی كشور به پزشكان عمومی در طرح پزشك خانواده با حقوق ماهانه حداقل 12 میلیون ریال بوده است.

معاون امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشكی كشور از برگزاری دوره‌های كارآفرینی ویژه پزشكان خبر داد و گفت: سازمان نظام پزشكی با همكاری وزارت كار و امور اجتماعی و دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران از دی امسال دوره‌های كارآفرینی برای 5 هزار پزشك كشور برگزار می‌كند و افراد آموزش دیده پس از اتمام دوره می‌توانند با استفاده از وام‌های كم بهره بانكی شاغل شوند.

فارغ التحصیلان علوم پزشكی و اعضای جامعه پزشكی برای اطلاع از فرصت‌های شغلی دفتر جذب و اشتغال و مؤسسه ابن‌سینا می‌توانند به نشانی اینترنتی پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پزشكی www.irimc.org یا نشریه نظام پزشكی مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha