مردی که متهم بود روان‌پزشکی را به دلیل اختلاف با او ربوده و مورد ضرب‌و‌جرح قرار داده است، پس از سه بار محاکمه تبرئه شد.

تبرئه مرد جوان از اتهام ربودن روان‌پزشک

سلامت نیوز: مردی که متهم بود روان‌پزشکی را به دلیل اختلاف با او ربوده و مورد ضرب‌و‌جرح قرار داده است، پس از سه بار محاکمه تبرئه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، بیست‌وچهارم خرداد سال ٩٣، مردی به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت: روان‌پزشک هستم. اسفند سال ٩٢ یک واحد آپارتمان در اکباتان برای درمان بیمارانم اجاره کردم. در همان روز‌های اول مستأجر سابق آن ملک که فرهاد نام داشت، با تهدید از من خواست آنجا را تخلیه کنم.

او زمانی که با مقاومت‌های من مواجه شد، ادعا کرد سرقفلی آنجا را دارد و می‌تواند من را بیرون کند. به حرف‌های فرهاد توجه نکردم و به کار خود ادامه دادم.

شاکی در ادامه گفت: روز حادثه زمانی که می‌خواستم به خانه برگردم، در میدان بسیج شهرک اکباتان راننده یک خودرو به بهانه گرفتن آدرس من را صدا زد. به او نزدیک شدم تا او را راهنمایی کنم. زمانی كه نزدیكش شدم او ادعا كرد از بیماران سابق من است و اصرار کرد كه مرا به مقصدم برساند. هرچه فکر کردم او را به خاطر نیاوردم و به او گفتم شما را به یاد ندارم. با تعجب به من گفت چطور من را به یاد نداری و ناگهان یک ضربه مشت به سر من وارد کرد و مسیر را تغییر داد. با سروصدای من راننده ترسید و  کنترلش را از دست داد و با مانعی برخورد کرد. من هم از فرصت استفاده کردم و از آنجا فرار کردم.

با اعلام این خبر مأموران فرهاد را شناسایی و از او بازجویی کردند. فرهاد منکر آدم‌ربایی شد و گفت: شاکی من را می‌شناخت و با میل خودش سوار خودرو شد تا درباره اختلافات‌مان صحبت کنیم؛ اما ناگهان عصبانی شدم و با یکدیگر درگیر شدیم. بعد از گفته‌های متهم پرونده به دادگاه کیفری دو استان تهران فرستاده شد و در تاریخ چهارم تیر سال ٩٥ بعد از محاکمه فرهاد از آدم‌ربایی تبرئه؛ اما درباره ضرب‌وجرح به پرداخت دیه محکوم شد.

این رأی با اعتراض شاکی برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و رسیدگی شد. در ابتدا شاکی گفت: بعد از اجاره آپارتمان متهم  به صورت تلفنی ایجاد مزاحمت می‌کرد و تا روز حادثه او را ندیده بودم؛ سپس متهم با انکار جرمش در جایگاه قرار گرفت و گفت: وقتی شاکی برای اجاره آپارتمان آمد، من را دیده بود و می‌شناخت. روز حادثه نیز برای حل اختلافات قبلی و رفع سوءتفاهمات به میل خودش سوار ماشین شد؛ اما منجر به ضرب‌وجرح شد. در پایان قضات پرونده را بار دیگر به دادسرا فرستادند و بعد از تحقیقات بیشتر مشخص شد شاکی و متهم همدیگر را می‌شناختند  بنابراین اعتراض شاکی نقض و متهم از اتهام آدم‌ربایی تبرئه شد و حكم مورد تأیید دیوان عالی کشور قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha