پیش نویسی تهیه شده است. در این زمینه توافق نامه همكاری‌ میان وزارتخانه‌های بهداشت و كشور نیز در دست بررسی است تا بتوان با برنامه‌ای هماهنگ كنترل این موضوع را در دست گرفته و برای جمع‌آوری قلیان‌ها اقدام كرد.

سلامت نیوز:رییس مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های در دست انجام برای جمع‌آوری مجدد قلیان‌ها، گفت: قطعا تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی‌ها برای جمع‌آوری مجدد قلیان‌ها به نتیجه می‌رسد.

دكتر كاظم ندافی در گفت‌وگو با  ایسنا، درباره‌ آخرین اقدامات انجام شده برای جمع‌آوری قلیان‌ها و ممنوعیت عرضه آن در اماكن عمومی، گفت: به این منظور پیش نویسی تهیه شده است. در این زمینه توافق نامه همكاری‌ میان وزارتخانه‌های بهداشت و كشور نیز در دست بررسی است تا بتوان با برنامه‌ای هماهنگ كنترل این موضوع را در دست گرفته و برای جمع‌آوری قلیان‌ها اقدام كرد.

وی با بیان این كه جمع‌آوری مجدد قلیان‌ها باید مراحل اداری را طی كند، ادامه داد: به این منظور جلساتی با معاونت اجتماعی وزارت كشور برگزار شده و تمام سازمان‌های دخیل در این امر مانند نیروی انتظامی، وزارت ارشاد و ... نیز دعوت شدند.

ندافی تاكید كرد: برای جمع‌آوری مجدد قلیان‌ها باید در زمینه اطلاع رسانی و آموزش همگانی متمركز شویم.

رییس مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت در پایان گفت: جمع‌آوری قلیان‌ها به برنامه‌ای جامع نیاز دارد و ضروری است كه زمان‌بندی لازم برای آن كه این اقدام از چه اماكنی و از چه زمانی شروع شود، صورت گیرد. این برنامه‌ریزی‌ در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha