یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 220316

در این گزارش با یک ورزش مخصوص زمان رانندگی آشنا خواهید شد که با استفاده از آن می‌توانید شکم خود را کوچک کنید.

هنگام رانندگی ورزش کنید!

سلامت نیوز:در این گزارش با یک ورزش مخصوص زمان رانندگی آشنا خواهید شد که با استفاده از آن می‌توانید شکم خود را کوچک کنید.
ت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم آنلاین در این مقاله می‌خواهیم نشان بدهیم که با یک حرکت ورزشی که قابل انجام در هرشرایط و در هرکجا هست، شما می‌توانید شکم خود را کوچک کنید.

لازم است بگوییم که این ورزش چربی‌ها را نمی‌سوزاند، اما عضلات شکم را تقویت می‌کند و آن را جمع می‌کند.

به این ورزش «مکش شکم» می‌گویند و در هنگام رانندگی روزانه یا در مواقع دیگر شما می‌توانید خود را به انجام دادن این ورزش عادت بدهید. اما مواظب باشید که هنگام رانندگی حواستان پرت نشود.

این ورزش را ۳ تا ۴ بار در هفته و هنگامی که با خودرو از کار یا ورزش به خانه برمی گردید انجام دهید و عضلات شکم و پشت خود را تقویت کنید.

مکش شکم آسان است

- انجام این ورزش در حالت ایستاده، نشسته (هنگام رانندگی)، زانو زده و یا حتی درازکش امکان پذیر است. من ترجیح می‌دهم که آن را در حالت ایستاده و یا نشسته انجام دهم.

- این حرکت آسان است و شکم خود را به تو بکشید و تصور کنید می‌خواهید ناف خود را به ستون فقرات بچسبانید و هربار برای ۱۰ تا ۲۰ ثانیه شکم را در این حالت نگه‌دارید.

- با نفس عمیق شروع کنید. وقتی نفس را بیرون می‌دهید شکم را به داخل جمع کنید و ۱۰ تا ۲۰ ثانیه نگه دارید. برای ۵ تا ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.


- با انجام این حرکت طی ۴ تا ۵ روز در هفته متوجه می‌شوید که به کوچک شدن شکم شما کمک می‌کند.

همانگونه که قبلا گفتم این حرکت باعث سوخته شدن چربی‌های نمی‌شود.اما شکم گرد شما را جمع کرده و عضلات تنبل شکم را تقویت می‌کند. برای سوزاندن چربی‌ها می‌توانید از روش‌های علمی ثابت شده استفاده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha