دكتر كاظم ندافی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: براساس آخرین اطلاعی كه از وضعیت هوای تهران داریم شاخص استاندارد مربوط به مونوكسید كربن دیروز بعدازظهر، 184 بوده است و آلاینده اصلی آلودگی هوا، آلاینده ذرات معلق بوده است كه این شرایط برای عموم شرایط «ناسالم» تلقی می‌شود.

سلامت نیوز:رئیس مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت عنوان كرد: در حال حاضر وضعیت آلودگی هوا در شرایط ناسالم قرار دارد كه بنا بر پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی هوا تا حدودی از آلودگی هوا كاسته می‌شود.

به گزارش  ایسنا، دكتر كاظم ندافی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: براساس آخرین اطلاعی كه از وضعیت هوای تهران داریم شاخص استاندارد مربوط به مونوكسید كربن دیروز بعدازظهر، 184 بوده است و آلاینده اصلی آلودگی هوا، آلاینده ذرات معلق بوده است كه این شرایط برای عموم شرایط «ناسالم» تلقی می‌شود.

وی افزود: با پیش‌بینی سازمان هواشناسی و با تغییراتی كه در وضعیت هوا و همچنین بارندگی كه روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد، شرایط آلودگی هوا تا حدی بهبود پیدا می‌كند.

بنا بر اعلام وبدا رییس مركز سلامت محیط و كار به مردم توصیه كرد تا بهبودی وضعیت هوای شهر تهران، تا جایی كه امكان دارد از منزل خارج نشوند و افرادی كه دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و عروقی هستند از فعالیت در هوای آزاد خودداری كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha