مجوز راه‌اندازی كلینیك تخصصی درمان بیماران سرطانی با دستگاه شتاب‌دهنده خطی و كلینیك درمان نازایی برای استان بوشهر صادر شد.

به گزارش سلامت نیوز رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر ، گفت: مجوز راه‌اندازی كلینیك درمان بیماران سرطانی با دستگاه شتاب‌دهنده خطی و درمان نازایی با عنایت ویژه معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی صادر شد كه كلینیك درمان بیماران سرطانی استان بوشهر چهارمین كلینیك در كشور خواهد بود كه مجهز به دستگاه پیشرفته شتاب‌دهنده خطی است و با راه‌اندازی این دو كلینیك، استان بوشهر به یكی از قطب‌های درمانی كشور تبدیل می‌شود.
دكتر غلامرضا حیدری با اشاره به این كه كلینیك درمان بیماران سرطانی نیاز به فضای فیزیكی از پیش طراحی شده دارد، گفت: برای راه‌اندازی این كلینیك به فضای خاص دستگاه شتاب‌دهنده خطی وجود دارد كه با مذاكرات انجام شده با استاندار بوشهر به‌زودی عملیات ساخت این كلینیك آغاز خواهد شد.
وی  در گفت و گو با خبرنگار وب دا  در مورد راه‌اندازی كلینیك تخصصی درمان نازایی در استان بوشهر، افزود: عملیات ساختمانی این كلینیك نیز به زودی در بوشهر آغاز می‌شود و نیاز این بیماران را در استان برطرف خواهد كرد و از آنجایی كه این مركز دولتی است هزینه‌های سنگین درمان این بیماران را در مراكز خصوصی اخذ می‌شود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاهش خواهد داد.
سرطان سومین عامل مرگ و میر در استان بوشهر است و درمان بیماران با دستگاه شتاب‌دهنده خطی روشی از درمان این بیماری است كه دقیق و متمركز بافت سرطانی را مورد هدف قرار می‌دهد و به سایر قسمت‌های بدن آسیبی نمی‌رساند و بهترین تأثیر در درمان بیماری را به‌دنبال خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha