پنجمین کنگره بین المللی قلب و عروق خاورمیانه (MECC2011) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان نظام پرستاری کشور از 4 تا6 اسفند امسال در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز  افسانه بشارتی، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شیراز با اعلام این خبر  اظهار کرد: این کنگره همزمان با دومین سمپوزیوم CRF آمریکا (Cardiovascular Research Foundation) برگزار می شود که پرستاران می توانند با ارسال مقالات ارزشمند علمی تحقیقاتی خود در این کنگره شرکت کنند و از امتیاز بازآموزی آن برخوردار شوند.

به گفته بشارتی در این کنگره  مبلغ 5هزار دلار به بهترین ارائه دهندگان پوستر، مقاله و CD و 5هزار دلار به بهترین تحقیقات اصیل در زمینه پیشگیری، شناخت و درمان بیماری های قلب و عروق اهدا می شود.

دبیر علمی شاخه پرستاری کنگره بین المللی قلب و عروق خاورمیانه افزود: بخشی از محورهای این کنگره اپیدمیولوژی بیماری های قلب و عروق و کنترل عوامل خطر، بیماری های داخلی قلب با تأکید بر مراقبت های پرستاری مربوط به آن، بیماری های ایستمیک قلب و توجهات پرستاری، جراحی قلب و مراقبت های پرستاری قبل و بعد از عمل، بیماری های مادرزادی قلبی کودکان و مراقبت های پرستاری مربوط به آن هستند

وی در گفت و گو با نظام پرستاری ادامه داد: همچنین کاردیولوژی مداخله ای و مراقبت های پرستاری، آریتمی ها و مراقبت های پرستاری مربوط به آن، پیس میکر درمانی و مراقبت های پرستاری مربوط به آن، داروهای جدید مورد مصرف در بخش های مراقبت های ویژه قلب و عروق، مدیریت نوین در بخش های مراقبت های ویژه قلب و عروق و کنترل عفونت در بخش های ویژه قلب و عروق از دیگر محورهای مورد بحث در این کنگره به شمار می رود.

بشارتی خاطرنشان کرد: حداکثر زمان ارسال مقالات 9 دی 1389 است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.mecc.ir مراجعه یا با شماره تلفن 2342248 و 2343529-0711 تماس بگیرند.

دبیر علمی شاخه پرستاری کنگره بین المللی قلب و عروق خاورمیانه یادآوری کرد: هزینه درج شده در سایت صرفاً برای ثبت نام در کنگره است و هزینه رزرو هتل به صورت جداگانه محاسبه می شود که متقاضیان می توانند در صورت نیاز به رزرو هتل با شماره تلفن 6484061-0711 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha