قائم‌مقام اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تمام مدارس شهر تهران تا فردا به طور100درصد تحت پوشش توزیع شیر قرار می‌گیرند.

به گزارش سلامت نیوز علی‌اكبر حامدی در گفت‌وگو با فارس  در خصوص توزیع شیر در مدارس شهر تهران اظهار داشت: توزیع شیر در مهد‌های كودك، پیش‌دبستانی‌ها و مقاطع ابتدایی و راهنمایی شهر تهران از شنبه گذشته آغاز شده است و تا فردا تمام مدارس شهر تهران به طور 100درصد تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: توزیع شیر در مهد‌های كودك، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس، طرحی ملی است كه بر سلامت جسم و روح دانش‌آموزان تأثیر مستقیم دارد و بر همین اساس اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران تمام تلاش خود را برای انجام شایسته این طرح به كار گرفته است.

قائم‌مقام اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: این اداره‌ كل تمهیدات ویژه‌ای را برای توزیع شیر در مدارس در نظر گرفته است و اگر مدرسه‌ای در این زمینه كوتاهی كند با آن برابر قانون برخورد خواهد شد.

حامدی تصریح كرد: خانواده‌های كه فرزندان آنها مشمول دریافت شیر در مدارس می‌شوند، اگر در این زمینه با كوتاهی مسئولان مدرسه مواجه شدند، می‌توانند از طریق شماره تلفن 88954505 به طور مستقیم با قائم‌مقام اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران تماس بگیرند تا به مشكل آنها در كوتاهترین زمان ممكن رسیدگی شود.

وی خاطرنشان كرد: برای داشتن كشوری سالم و هوشیار در تمام زمینه‌ها، باید افراد آن از لحاظ جسمی و فكری سلامت باشند؛ اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران برای تحقق این مهم با ارائه و عملیاتی كردن اقداماتی شایسته تمام تلاش خود را به كار گرفته است كه توزیع شیر در مدارس نیز در همین راستاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha