چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 220701

مرد خشمگین که با همسرش درگیر شده و او و مادرش را با چاقو مجروح کرده بود، وقتی هنگام فرار خواهرزنش را سد راه دید، او را به قتل رساند و گریخت.روز 22شهریور‌ماه سال91 به مأموران پلیس رباط كریم خبر رسید كه در جریان حادثه‌ای هولناك مادری همراه با 2دختر جوانش با ضربات چاقوی داماد خانواده به‌شدت مجروح شده‌اند. زمانی كه مأموران به محل حادثه رسیدند امدادگران اورژانس در حال انتقال مجروحان به بیمارستان بودند.

قتل خواهرزن در دعوای زن و شوهری

سلامت نیوز: مرد خشمگین که با همسرش درگیر شده و او و مادرش را با چاقو مجروح کرده بود، وقتی هنگام فرار خواهرزنش را سد راه دید، او را به قتل رساند و گریخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری،روز 22شهریور‌ماه سال91 به مأموران پلیس رباط كریم خبر رسید كه در جریان حادثه‌ای هولناك مادری همراه با 2دختر جوانش با ضربات چاقوی داماد خانواده به‌شدت مجروح شده‌اند. زمانی كه مأموران به محل حادثه رسیدند امدادگران اورژانس در حال انتقال مجروحان به بیمارستان بودند.

 با اینكه هر 3دچار خونریزی شده بودند اما اوضاع یكی از دخترها وخیم‌تر از سایرین بود. شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد كه شوهر یكی از دختران خانواده عامل این درگیری است و بعد از حادثه گریخته است. تحقیقات در این پرونده ادامه داشت تا اینكه از بیمارستان خبر رسید دختر جوان جانش را از دست داده است. در این شرایط پرونده با موضوع قتل عمدی پیگیری شد و چند روز بعد داماد جنایتكار دستگیر شد.متهم در جریان بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از ارتكاب این جنایت گفت:

چند روز قبل به مسافرت رفتم اما وقتی برگشتم همسرم به خانه مادرش رفته بود. من هم دنبالش رفتم. آن روز من یك چاقو به كمرم بسته بودم و وقتی همسرم آن را دید به من گفت كه آدم‌های ترسو و بی‌وجود با خودشان چاقو حمل می‌كنند. او پشتش را به من كرد و از حیاط به داخل ساختمان رفت. من كه از این كارش خیلی ناراحت شده بودم با همان چاقو به او حمله كردم و چند ضربه به او زدم. ضربه‌ها سطحی بود اما به‌خاطر داد و فریادهای همسرم مادرش وارد دعوا شد.

 اما من او را هم مجروح كردم. خیلی عصبانی بودم و می‌خواستم از آنجا بیرون بروم اما خواهرزنم سر رسید و می‌خواست مانع فرارم شود. درحالی‌كه دیگر اختیاری از خودم نداشتم چند ضربه چاقو هم به او زدم اما بعد از فرار فهمیدم كه او فوت شده است.

این مرد در ادامه صحنه جنایت را نیز بازسازی كرد و در نهایت پرونده‌اش به دادگاه كیفری یك استان تهران فرستاده شد. قضات دادگاه پس از محاكمه این مرد او را به قصاص محكوم كردند اما او در رایزنی با خانواده مقتول توانست رضایت آنها را جلب كند. در این شرایط وی دیروز بار دیگر به شعبه دوم دادگاه منتقل و به لحاظ جنبه عمومی جرم محاكمه شد. در این جلسه كه به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی برگزار شد متهم گفت: 5سال است كه در زندانم و در این مدت به اندازه كافی تنبیه شده‌ام. علاوه بر آن همه دارایی‌ام را هم به‌عنوان دیه به خانواده مقتول داده‌ام. به همین دلیل از قضات دادگاه می‌خواهم كه در مجازاتم تخفیف قائل شوند. قرار است به‌زودی قضات دادگاه درباره مجازات این مرد تصمیم‌گیری كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha