مدیر كل انتقال خون تهران گفت: 9 پایگاه انتقال خون در شهر تهران طی روزهای تاسوعا و عاشورا باز هستند.

به گزارش سلامت نیوز ، بشیر حاجی بیگی، مدیر كل منطقه‌ای آموزشی سازمان انتقال خون تهران با اعلام این مطلب افزود: روز تاسوعا پایگاه انتقال خون در خیابان وصال و ساختمان جدید انتقال خون تهران در خیابان وصال جنب ساختمان قدیمی از ساعت 8 صبح دایر هستند.

وی گفت: در این روز همچنین پایگاه‌های انتقال خون آزادی واقع در پارك المهدی، نارمك بین میدان رسالت و چهار راه سرسبز، صادقیه واقع در فلكه دوم صادقیه، پیروزی، نبش خیابان اول نیروی هوایی و افسریه واقع در بزرگراه بسیج نرسیده به 20 متری افسریه از ساعت 11 تا 21 باز هستند.

حاجی بیگی اضافه كرد: پایگاه انتقال خون پیشوا ورامین واقع در درمانگاه ورامین نیز از ساعت 9 صبح باز است و پایگاه انتقال خون حرم عبدالعظیم نیز از ساعت 16 تا پایان مراسم روز تاسوعا باز هستند.

وی گفت: در روز عاشورا نیز پایگاه وصال و ساختمان جدید مانند روز تاسوعا از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم باز هستند، پایگاه‌های آزادی، نارمك، صادقیه، پیروزی و افسریه نیز از ساعت 8 صبح تا 19 باز هستند و پایگاه‌ پیشوا ورامین از ساعت 9 صبح و پایگاه حرم حضرت عبدالعظیم نیز از ساعت 8 تا پایان مراسم روز عاشورا باز هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha