رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از همسویی این کمیسیون با وزارت بهداشت دولت دوازدهم برای تقویت حوزه سلامت خبر داد.

همسویی کمیسیون بهداشت با وزارت بهداشت دولت دوازدهم برای تقویت حوزه سلامت

سلامت نیوز:رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از همسویی این کمیسیون با وزارت بهداشت دولت دوازدهم برای تقویت حوزه سلامت خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،علی نوبخت  با بیان اینکه وزیر بهداشت دولت دوازدهم باید برنامه ششم توسعه در حوزه سلامت را به طور کامل اجرا کند، گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار اجرای قانون هستند و در این راستا باید  نظام ارجاع و پزشک خانواده شکل اجرایی به خود گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه با حُسن نیتی که دولت یازدهم داشت تمام آحاد مردم تحت پوشش قرار گرفتند و این نشان می دهد عزم راسخ در این میان وجود دارد.

وی یادآور  شد: البته در حال حاضر برای تامین منابع جهت بیمه شدن افراد با مشکلاتی روبرو هستیم تا جایی که چند ماهی است که سازمان های بیمه گر بدهی های زیادی داشته و نتوانستند مطالبات خود را پرداخت کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه باید به اندازه توان، منابع و امکانات گام برداشته شود، یادآور شد: اقدام وزیر بهداشت در زمینه افتتاح نظام الکترونیک ارجاع و آنچه که در برنامه ششم توسعه وجود داشت نشان از آن دارد که وزارت بهداشت گام های مقدماتی را برداشته و باید آن را در کشور اجرایی کند.

وی یادآور شد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز ارتباط خود را با وزیر بهداشت دولت دوازدهم در راستای تقویت حوزه سلامت بیشتر خواهد کرد و با همدلی و همسویی جلسات متعددی نیز در همین راستا برگزار می کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: امروزه مسایل مختلفی در دانشگاه ها وجود دارد و باید به مواردی همچون تنظیم ارتباط سالم با دانشگاه های پزشکی وجود داشته باشد تا بتوان شاهد پیشرفت در حوزه بهداشت ودرمان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha