دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 22085

بدن ما به توجه دائمی نیازمند است و در هر كاری كه انجام می‌دهیم مثل خوردن یا حتی پیاده روی كردن باید به بدنمان توجه داشته باشیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، اما اكثر اوقات ما از این توجه دائمی به بدن خود غافل می‌شویم و این غفلت سبب می‌شود كه به بدنمان آسیب وارد شود. یكی از كارهایی كه توجه ما را نسبت به سلامت بدن نشان می‌دهد، ورزش كردن است.

به هنگام ورزش كردن ما آگاهانه دقت می‌كنیم كه اعضای بدنمان به طور مناسبی ورزیده شوند، این دقت در واقع روی ذهن هم تاثیر مثبت می‌گذارد.

كارشناسان همواره تاكید دارند كه حتی اگر زمان كوتاهی را در طول روز به این كار اختصاص دهید، مثلا فقط 10 دقیقه روی جسم و ذهن خود تمركز كنید از مزایا و تاثیرات فوق‌العاده سودمند آن بر روی بدنتان بهره‌مند می‌شوید. برای مثال با 10 دقیقه یا كمتر تحرك بدنی در طول روز می‌توانید مقداری كالری بسوزانید و گرفتار چاقی نشوید.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، این تمرینات اغلب ساده و كوتاه هستند، اما به آب شدن كالری‌های مضر كه بعدا تبدیل به چربی می‌شوند، كمك بسزایی می‌كنند. بنابراین از این 10 دقیقه نرمش و تمرین ساده، نتایج فوق‌العاده‌ای كسب خواهید كرد كه برای سلامت شما ارزشمند هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha