مدیركل دفتر وزارتی و مشاور وزیر بهداشت درباره شایعات مطرح شده مبنی بر خروج وزارت بهداشت از تهران و استقرار این وزارتخانه در استان البرز، تاكید كرد: چنین موضوعی به هیچ عنوان مطرح نشده است.

به گزارش سلامت نیوز دكتر حسن آقاجانی در گفت‌وگو با  ایسنا، گفت: برنامه‌ای برای انتقال معاونت‌های مختلف وزارت بهداشت از تهران وجود ندارد.

وی با اشاره به تشكیل كارگروهی در وزارت بهداشت به منظور بررسی پرونده‌های نیروهای انسانی متقاضی خروج از تهران گفت: متقاضیان این موضوع می‌توانند در سایت وزارت بهداشت ثبت نام كنند. وزارت بهداشت به این منظور تا حد امكان تسهیلات لازم را فراهم كرده است.

آقاجانی گفت: در مجموع از نیروهای ستادی وزارت بهداشت هر كسی برای انتقال از تهران تقاضایی داشته باشد با حداكثر ارفاق برای فراهم كردن خروج وی از تهران تلاش می‌شود.

مشاور وزیر و مدیركل دفتر وزارتی درباره مباحث مطرح شده برای ادغام آموزش پزشكی با وزارت علوم، گفت: چنین موضوعی كه بخش آموزش پزشكی از وزارت بهداشت منفك شود، مطرح نیست. در برنامه سیاست‌های كلان نظام، جلسات چندین ساعته‌ای با حضور خبره‌ترین كارشناسان اعم از رییس كمیسیون بهداشت و نمایندگان مجلس، وزرای پیشین بهداشت، اساتید برجسته دانشگاه‌ها و ... برگزار و تاكید شد كه كار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به عنوان تجربه موفق، ادامه می‌یابد.

وی گفت: در مجموع در سیاست‌های كلان نظام سلامت به بحث ادغام خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی تاكید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha