معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تمام مدارس ابتدایی و راهنمایی غیر‌دولتی شهر تهران شیر رایگان دریافت می‌كنند.

به گزارش سلامت نیوز زینب عروجی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: توزیع شیر در مقاطع ابتدایی و راهنمایی غیر‌ دولتی شهر تهران همزمان با مدارس ابتدایی و راهنمایی دولتی از شنبه گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینكه توزیع شیر مدارس طرحی ملی است، ادامه داد: این طرح ملی از مهمترین طرح‌هایی است كه به طور مستقیم با سلامت دانش‌آموزان ارتباط دارد و بر همین اساس اداره‌كل آموزش و پرورش شهر تهران در اجرای آن هیچ‌گونه كوتاهی را نمی‌پذیرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: توزیع شیر در مدارس دولتی و غیر‌دولتی برای این اداره‌كل هیچ‌گونه تفاوتی ندارد چرا كه هر گروه از آنها فرزندان و آینده‌سازان كشور هستند و تمام تلاش‌ها برای اجرای شایسته آن توسط مسئولان امر به كار گرفته شده است.

عروجی تصریح كرد: مصرف لبنیات توسط دانش‌آموزان از مهمترین ضروریات در زمینه سلامت آنهاست و معتقدم كه مصرف شیر از دیگر هم‌خانواده‌هایش مانند ماست، كره، پنیر و خامه ضروری‌تر است چرا كه تمام آنها از شیر به دست می‌آیند.

معاون آموزش ابتدایی اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان كرد: هدف از توزیع شیر در مدارس، نهادینه كردن مصرف آن در راستای كسب و حفظ سلامتی دانش‌آموزان است و با انجام این امر در تلاش هستیم، مصرف شیر و فرآورده‌های لبنی را در سبد غذایی خانواده‌های تهرانی افزایش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha