رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکى از اعلام نتایج آزمون دستیارى دندانپزشکى در بعداز ظهر روز یکشنبه ٢٢ مرداد خبر داد.

نتایج آزمون دستیارى دندانپزشکى امروز ۲۲ مرداد اعلام می‌شود

سلامت نیوز:رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکى از اعلام نتایج آزمون دستیارى دندانپزشکى در بعداز ظهر روز یکشنبه ٢٢ مرداد خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکى   ؛ با اشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرش در چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری تخصصی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام گفت: امروز بعد از ظهر نتایج نهایى دستیارى دندانپزشکى بر روى سایت سنجش پزشکى قرار مى گیرد.

وى با اشاره به تعداد داوطلبانى که در چهل و چهارمین دوره آزمون دستیارى دندانپزشکی ثبت نام کرده بودند، عنوان کرد: در این دوره از آزمون دستیارى دندانپزشکی ٢ هزار و ٧٧ نفر ثبت نام کرده بودند.

پور کاظمى ادامه داد: از ٢ هزار و ٧٧ داوطلبى که ثبت نام کرده بودند ٦١٢ نفر سر جلسه آزمون حضور داشتند و در این دوره از آزمون دستیارى دندانپزشکی شرکت کردند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکى به میزان ظرفیت آزمون دستیارى تخصصی این دوره که نتایج آن امروز اعلام مى شود، اشاره کرد و افزود: در چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی ٥١٧ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و ظرفیت پذیرش ٣٧٨ نفر است.

وی یادآور شد: هم زمان با اعلام نتایج اولیه و از امروز داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به سایت اینترنتی www.sanjeshp.ir نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

گفتنی است،  آزمون دستیاری دندانپزشکی ۲۲ تیر سال جاری برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha