در حال حاضر 10 بیمارستان پایلوت در این خصوص در سطح كشور فعال است كه عبارتند از: بیمارستان تبریز، شاهرود، شیراز، اصفهان، زاهدان، دو بیمارستان دانشگاه علوم پزشكی تهران، شهید بهشتی، یك بیمارستان وابسته به تامین اجتماعی و یك بیمارستان وابسته به وزارت دفاع.

سلامت نیوز:كارشناس دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات درمانی وزارت بهداشت گفت: طرح حاكمیت خدمات بالینی هم اكنون به صورت پایلوت در 10 بیمارستان كشور در حال اجراست.

 فرناز مستوفیان افزود: حاكمیت بالینی یكی از مهمترین اهداف ارتقاء رضایتمندی، ارتقاء جوانب ایمنی با هدف صحیح و روش صحیح به بیماران ارائه می‌شود.

وی گفت: ما باید بدانیم مردم از ما چه می‌خواهند و همزمان با خواست مردم كیفیت هم ارتقاء می‌یابد باید خدمات ایمن ارائه شود و برای بیماران مشكل دیگری از محیط بیمارستان به وجود نیاید، باید خدمات عادلانه ارائه شود.

وی گفت: در حال حاضر 10 بیمارستان پایلوت در این خصوص در سطح كشور فعال است كه عبارتند از: بیمارستان تبریز، شاهرود، شیراز، اصفهان، زاهدان، دو بیمارستان دانشگاه علوم پزشكی تهران، شهید بهشتی، یك بیمارستان وابسته به تامین اجتماعی و یك بیمارستان وابسته به وزارت دفاع.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha