حدود 250 تكنسین، پزشك و كارشناس اورژانس به همراه 73 دستگاه آمبولانس، شش دستگاه اتوبوس آمبولانس و 15 موتورآمبولانس از ساعت 30/8 صبح فردا تا پایان مراسم عزاداری در 73 نقطه پایتخت مستقر خواهند شد.

سلامت نیوز:اورژانس تهران از استقرار نیروهای خود در 73 نقطه پایتخت به منظور پوشش امدادی مراسم سوگواری امام حسین (ع) در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

عباسی، مسوول روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با  (ایسنا)، درباره تمهیدات اورژانس در روزهای نهم و دهم ماه محرم امسال، اظهار كرد: حدود 250 تكنسین، پزشك و كارشناس اورژانس به همراه 73 دستگاه آمبولانس، شش دستگاه اتوبوس آمبولانس و 15 موتورآمبولانس از ساعت 30/8 صبح فردا تا پایان مراسم عزاداری در 73 نقطه پایتخت مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینكه بیشترین استقرارهای عوامل اورژانس در مناطق پرازدحام و مساجد بزرگ خواهد بود، افزود: همچنین عوامل اورژانس از ساعت 30/8 تا پایان مراسم عزاداری در روز عاشورا نیز در مناطق مختلف تهران مستقر می‌شوند.

عباسی خاطر نشان كرد: از اول محرم تا كنون عوامل اورژانس به منظور پوشش امداد مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) پس از اذان مغرب و عشا تا پایان این مراسم‌ها در شش نقطه تهران حضور داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha