رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران، بر پیگیری مطالبات جامعه پرستاری در دولت دوازدهم تاکید کرد.

انتظار پرستاران از وزارت بهداشت دولت دوازدهم

سلامت نیوز:رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران، بر پیگیری مطالبات جامعه پرستاری در دولت دوازدهم تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، دکتر علی محمد آدابی روز چهارشنبه در جلسه شورای عالی نظام پرستاری، گفت: پیگیری مطالبات جامعه پرستاری و اجرای منویات شورای عالی نظام پرستاری، همواره مورد تاکید سازمان نظام پرستاری بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کلیدی با مدیران سازمان نظام پرستاری و همچنین وزارت بهداشت در جهت پیگیری مطالبات پرستاری، تاکید کرد: هرچند خیلی دیر، اما برای اولین بار شاهد بودیم که وزارت بهداشت به طور جدی وارد فاز پیگیری مطالبات جامعه پرستاری شده است، بطوریکه برگزاری جلسه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در وزارت بهداشت، خود گواه این ادعا است.

آدابی با اشاره به قول های مسئولان ارشد وزارت بهداشت برای حل مشکلات پرستاری، گفت: خوشبختانه مظلومیت پرستاری به اثبات رسیده و مسئولان وزارت بهداشت بر این باورند که می بایست به دنبال پیگیری مطالبات جامعه پرستاری باشند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: ما انتظار زیادی از وزارت بهداشت نداریم، بلکه تنها توقع ما این است که سازمان نظام پرستاری در مسائل مربوط به پرستاران، مورد مشورت قرار گیرد.

وی افزود: شورای عالی نظام پرستاری، بالاترین سطح کارشناسی و نبوغ پرستاری است و نظرات این شورا باید در تصمیم گیری های مربوط به حوزه پرستاری، لحاظ شود.

آدابی گفت: امروز وزارت بهداشت به اشتباه و کوتاهی خودش نسبت به مشکلات پرستاری معترف بوده و در صدد جبران است.

وی افزود: وحدت و اتحاد در بدنه پرستاری، می تواند سدها را از پیش راه پرستاری بردارد، همچنان که این اتفاق تا حالا نیز افتاده است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha