پرواز شماره 7089 هواپیمایی کیش ایر که با یک فروند هواپیمای ام دی 80 تهران را به مقصد بندرعباس ترک کرده بود، دقایقی پس از برخاستن به دلیل نقص فنی در موتور به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

نقص فنی در موتور هواپیما، پرواز تهران-بندرعباس را لغو کرد

سلامت نیوز: ‌پرواز شماره 7089 هواپیمایی کیش ایر که با یک فروند هواپیمای ام دی 80 تهران را به مقصد بندرعباس ترک کرده بود، دقایقی پس از برخاستن به دلیل نقص فنی در موتور به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

به گزارش سلامت نیوز، ‌یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با ایسنا،‌بیان کرد: پرواز شماره 7089 هواپیمایی کیش ایر که قرار بود ساعت 18:15 دقیقه روز چهارشنبه فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد بندرعباس ترک کند با ساعت تأخیر در ساعت 20:15 انجام شد.

محمد دیروار ادامه داد: 5 دقیقه بعد از شروع پرواز هواپیما در حال اوج‌گیری بود که از سمت موتور سمت راست هواپیما صدای انفجار شنیده شد و با لرزش هواپیما میان مسافران ایجاد ترس و دلهره کرد.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس که با تمامی اعضای این تیم در این پرواز حضور داشتند، تصریح کرد: بعد از این انفجار هواپیما با یک موتور بدون مشکل در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و کلیه سرنشینان در سلامت هستند.

وی اضافه کرد: پس از پیاده شدن مسافرین از هواپیما، مسئولین خطوط هوایی به مسافران اعلام کردند که مسافران شماره کارت خود جهت پرداخت هزینه پرواز که فردا واریز خواهد شد را به مسئولین این شرکت هواپیمایی اعلام کنند.

دیروار افزود: این اعلام از سوی مسئولین شرکت هواپیمایی کیش ایر باعث گله‌مندی مسافرین این پرواز شد که مجبور بودند بلاتکلیف شب را در فرودگاه مهرآباد سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با ادامه اعتراضات مسافرین این پرواز، مسئولین شرکت هواپیمایی کیش ایر اعلام کردند با هماهنگی انجام‌شده با شرکت هواپیمایی ایران ایر مسافرین این پرواز لغو شده ساعت 11:30 دقیقه با پرواز ایران ایر به بندرعباس اعزام می‌شوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha