نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، عملکرد وزیر بهداشت را طی چهار سال اخیر مثبت و خوب ارزیابی کرد و گفت: پرتلاش بودن، سرزندگی، مردم‌داری و سرکشی به وضعیت مردم مناطق محروم از ویژگی‌های فردی و مثبت قاضی‌زاده هاشمی است.

مردم‌داری، سرزندگی و سرکشی به مناطق محروم از ویژگی‌های مثبت هاشمی است

سلامت نیوز:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، عملکرد وزیر بهداشت را طی چهار سال اخیر مثبت و خوب ارزیابی کرد و گفت: پرتلاش بودن، سرزندگی، مردم‌داری و سرکشی به وضعیت مردم مناطق محروم از ویژگی‌های فردی و مثبت قاضی‌زاده هاشمی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، علی مطهری اظهار داشت: طراح طرح تحول سلامت که آثار بسیار مثبتی برای مردم و بویژه ساکنان مناطق محروم داشته، دکتر هاشمی بوده و امیدوارم برای ادامه اجرای آن موانع موجود برداشته شود.

وی تاکید کرد: در دولت آینده باید برای عادلانه کردن دریافتی کادر درمان اعم از پرستاران و بخش های دیگر اقدام کرد و این مهم نیاز به حمایت دولت و مجلس دارد.

مطهری گفت: با اینکه در بیمارستان های دولتی خدمات بسیار خوبی به مردم  ارائه می شود، اما هنوز تا نقطه ایده آل و رسیدن به استانداردهای جهانی فاصله داریم و فکر می کنم دکتر هاشمی با مدیریت خوب می تواند مشکلات را برطرف کند.

نایب رئیس مجلس سرکشی به مناطق محروم و سفر به شهرها و روستاهای دورافتاده را ویژگی خوب دکتر هاشمی دانست و افزود: ایشان با سفر کردن به استان‌ها و در میان مردم بودن، از نزدیک در جریان مشکلات بهداشتی و درمانی مردم  قرار می گیرد و قطعا آگاهانه و با طرح و برنامه، برای رفع مشکلات گام بر می دارد.

او با اشاره به افزایش بی سابقه تخت های بیمارستانی در طول چهار سال گذشته گفت: توجه به زیرساخت های لازم برای ارتقای وضعیت نظام سلامت کشور از اقدامات انجام شده در طول مدیریت دکتر هاشمی است.

مطهری برای ادامه طرح تحول سلامت، رفع اختلاف های موجود بین وزارت تعاون و رفاه را ضروری دانست و تاکید کرد: وزارت بهداشت متولی حوزه سلامت کشور است و برای ارائه خدمت مطلوب باید همه نهادها و سازمان های ذیربط با یکدیگر هماهنگ باشند و به نظر من این مشکل باید در خود دولت حل و فصل شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha