یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

پلیس اگاهی از مردم خواست مرد همسرکش که 7 ماه قبل همسرش را به قتل رسانده بود را شناسایی کنند.

شوهر همسرکش را شناسایی کنید

سلامت نیوز:پلیس اگاهی از مردم خواست مرد همسرکش که 7 ماه قبل همسرش را به قتل رسانده بود را شناسایی کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، ساعت 8 صبح روز 16 بهمن ماه گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع  قتل در خیابان مرزداران - خیابان ابراهیمی به کلانتری 139 مرزداران اعلام شد. با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد خانمی 30 ساله بنام آمنه در داخل منزلش با ضربات متعدد جسم تیز به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر مقتول که با حضور در محل جنایت با جسد دخترش مواجه شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود ، پس از حضور کارآگاهان در صحنه جنایت به آنها گفت: طبق روال هر روز برای بردن دخترم به محل کارش ، به دنبال او رفتم اما او از خانه اش بیرون نیامد.چند بار زنگ خانه را زدم اما او در را باز نکرد.چند بار با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم اما باز هم پاسخگو نبود. به همسرش زنگ زدم اما او نیز تلفن همراهش را پاسخگو نبود. سریعا به نشانی مدرسه ی نوه ام هلیا رفتم و کلید منزلشان را گرفتم. هلیا عنوان داشت که پدرش او را طبق روال هر روز به مدرسه رسانده، به سرعت خودم را به منزل دخترم رسانده و وارد خانه شدم. پس از ورود به خانه ، دخترم را داخل اتاق خواب در حالیکه یک قبضه چاقوی آشپزخانه هنوز داخل سینه اش قرار داشت، در داخل اتاق خواب پیدا کردم. دخترم مرده بود و نفس نمی کشید از همسایگان کمک خواستم و ... " .




هلیا نیز پس از حضور در خانه و اطلاع از مرگ مادرش ، در خصوص آخرین باری که با مادرش خداحافظ کرد به کارآگاهان گفت: امروز ساعت 7 صبح از خواب بیدار شدم ؛ پدرم برایم صبحانه درست کرد و آنرا داخل کیفم گذاشت و به من گفت: برو پائین تا من هم بیایم" و سوئیچ خودرو پژو پارس سفید خودش را به من داد تا سوار شوم و گفت من 5 دقیقه دیگر می آیم. یادم افتاد که توپ تنیس خودم را بر نداشتم. برگشتم بالا  مادرم در پذیرایی نشسته بود و داشت گوشی تلفن همراهش را چک می کرد، با مادرم به دنبال توپ تنیس گشتیم اما پیدا نکردیم.من پائین رفتم و پدرم 5 دقیقه ی بعد آمد ؛ در مسیر مدرسه پدرم مرتبا می گفت : "مواظب خودت باش" و چندین بار این جمله را تکرار کرد ! کاری که پیش از این هیچگاه از پدرم ندیده بودم ؛ پدر و مادرم روز جمعه با هم دعوا کرده بودند و من صدای مشاجره آنها را از داخل اتاق می شنیدم.

کارآگاهان در ادامه و با تحقیقات از همسایگان و اهالی مجتمع مسکونی اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری مقتول با همسرش بنام ابوالفضل  33 ساله) دارای سابقه قبلی بوده و حتی در چند مورد نیز به علت شدت درگیری هایشان از سوی همسایگان مورد اعتراض قرار گرفته اند. بنا بر اظهارات صریح همسایگان همسر مقتول چند بار در اظهاراتش عنوان کرده بود که سرانجام یک روز همسرش  را به قتل می رساند.

با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط همسر مقتول ، کارآگاهان به قصد انجام تحقیقات به محل کار ابوالفضل در شهرستان شهریار اعزام شدند. ابوالفضل مالک یک کارگاه بتون ریزی در شهریار است اما بنا بر اظهارات کارگران کارگاه او از روز جنایت هیچ مراجعتی به کارگاه خود نداشته است. در ادامه ، تحقیقات از خانواده  ابوالفضل در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما آنها نیز در اظهاراتی مشابه مدعی شدند که از ابوالفضل هیچگونه اطلاعی ندارند.

 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبـر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری همسر مقتول به عنوان تنها مظنون و متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر "ابوالفضل . ش" از سوی بازپرس  پرونده صادر شده است ؛ لذا از شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص به عنوان قاتل متواری شده و اطلاعاتی در خصوص نشانی و محل مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha