رئیس جمهور در نطق پایانی دفاع از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم با اشاره به خدمات وزیر بهداشت برای نظام سلامت کشورمان، به اصلاح طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت:«نمی خواهم بگویم طرح تحول نیاز به اصلاح ندارد ، دارد.همه وزرا موظف هستند کیفیت خدمات را بالا ببرند.»

دفاع رییس جمهور از وزیر بهداشت/طرح تحول بار سنگینی بر دوش وزارت بهداشت بود

سلامت نیوز:رئیس جمهور در نطق پایانی دفاع از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم با اشاره به خدمات وزیر بهداشت برای نظام سلامت کشورمان، به اصلاح طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت:«نمی خواهم بگویم طرح تحول نیاز به اصلاح ندارد ، دارد.همه وزرا موظف هستند کیفیت خدمات را بالا ببرند.»

به گزارش سلامت نیوز،  حسن روحانی گفت: دکتر هاشمی جز وزرایی است که همه شما خدماتشان را به خوبی دیده اید و می شناسید. طرح تحول سلامت بار سنگینی بر دوش وزارتخانه بود و ,وزیر بهداشت خوب حرکت کرد.


وی در ادامه تاکید کرد: البته در سال ۹۴ وضع اقتصادی ما مثل ۹۳ نبود و  دکتر هاشمی تحت فشار قرار گرفتند. نمی خواهم بگویم طرح تحول نیاز به اصلاح ندارد ، دارد.همه وزرا موظف هستند کیفیت خدمات را بالا ببرند.سالانه یک میلیون به جمعیت کشور اضافه می شود لذا باید خدمات بیشتری را ارایه کنیم هم از لحاظ کمیت و هم از کیفیت ، هنر این است که چون منابع ما محدود است از این منابع بتوانیم به گونه ای استفاده کنیم که در زمینه بهداشت و درمان بار مردم کمتر با کیفیت بیشتر برای آنها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha