كمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه این هفته، گزارش معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در خصوص آلودگی هوای كلان شهرها مخصوصا شهر تهران را بررسی می‌كند.

سلامت نیوز:كمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه این هفته، گزارش معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در خصوص آلودگی هوای كلان شهرها مخصوصا شهر تهران را بررسی می‌كند.

به گزارش (ایسنا)، گزارش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص روند جاری، گزارش وزارت بهداشت درباره بودجه سال 1390 آن وزارت خانه مبتنی بر برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و هم چنین گزارش رییس انجمن داروسازان در خصوص معضلات و مشكلات داروسازان كشور خصوصا تعیین تعرفه برای داروسازان به عنوان حق ارایه خدمات فنی بررسی می‌شود.

در جلسه این هفته كمیسیون نیز گزارش دبیركل خیرین سلامت، طرح انتزاع خدمات بیمه درمانی مددجویان روستایی، عشایری و شهرهای پرجمعیت كمتر از 20 هزار نفر از سازمان بیمه خدمات درمانی و الحاق آن به كمیته امداد امام(ره)، طرح اصلاح تعطیلات رسمی و تغییر ساعات كار اداری، بررسی طرح پوشش بیمه جانی و مالی مصرف كنندگان برق شهری و روستایی، ‌هم چنین طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و سازماندهی امور نظارتی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha