وکیل مدافع حمیدصفت، رپر معروف با بیان اینکه موکلش به قتل اعتراف نکرده، گفت:موکلم در آگاهی تنها وقایعی که اتفاق افتاده بود را شرح داد. حمیدرضا صفت با پدرخوانده‌اش مشکل شخصی نداشته و حتی چند روز قبل از این اتفاق برای وی گوشی تلفن همراه خریده بود.

هدیه رپر‌ معروف برای ناپدریش چند روز قبل از قتل/ حمید‌صفت به قتل اعتراف نکرده‌ است

سلامت نیوز:وکیل مدافع حمیدصفت، رپر معروف با بیان اینکه موکلش به قتل اعتراف نکرده، گفت:موکلم در آگاهی تنها وقایعی که اتفاق افتاده بود را شرح داد. حمیدرضا صفت با پدرخوانده‌اش مشکل شخصی نداشته و حتی چند روز قبل از این اتفاق برای وی گوشی تلفن همراه خریده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، مجید امجدی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده حمیدرضا حمیدرضا صفت، خواننده رپ با بیان اینکه وی در آگاهی به قتل اعتراف نکرده است، اظهار کرد: موکلم در آگاهی تنها وقایعی که اتفاق افتاده بود، شرح داد و اینکه گفته‌ می‌شود به قتل اعتراف کرده به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با بیان اینکه حمید صفت با پدرخوانده‌اش مشکل شخصی نداشته است، افزود: حمیدرضا چند روز قبل از این اتفاق حتی برای پدرخوانده‌اش گوشی تلفن همراه خریده بود و تمام اختلافات مطرح شده بین مادر و پدر‌خوانده موکلم بوده است.

وکیل این رپر معروف با بیان اینکه موکلش به قصد قتل عمد این اقدام را انجام نداده است، گفت: شایعه‌سازی‌ها در این‌باره تنها شرایط روحی موکلم را مختل می‌کند.

امجدی با بیان اینکه حمید صفت هم‌اکنون به اتهام قتل عمد در بازداشت موقت است، اضافه کرد: هنوز پرونده در مرحله مقدماتی است و باید از شهود تحقیقات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حمیدصفت باید برای تعیین سلامت روح و روان مورد بررسی متخصصان پزشکی قانونی قرار گیرد، تصریح کرد: تحقیقات مقدماتی چندین ماه زمان می‌برد و اگر دلایل کافی برای اثبات قتل عمد وجود نداشته باشد، موکلم به صورت موقت آزاد می‌شود.

وکیل مدافع حمید صفت با اشاره به حضور برادر ناتنی موکلش در ایران عنوان کرد: برادر موکلم (سهیل) هم‌اکنون برای مراسم خاکسپاری پدرش به ایران آمده‌ و بعد از مراحل کالبدشکافی و نظریه پزشکی قانونی مقتول به خاک سپرده می‌شود.

امجدی در پاسخ به این سوال که آیا برای درخواست رضایت با برادر متهم صحبت شده یا خیر، گفت: در حال حاضر برای این درخواست زود است، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از برادر حمیدرضا رضایت بگیریم.

شنبه( 28 مرداد ماه) خبری مبنی براینکه این خواننده در جریان بازجویی‌های تخصصی در پلیس آگاهی به قتل همسر مادرش اعتراف کرده در رسانه‌ها منتشر شد و پس از آن روز گذشته در دادسرای امور جنایی تهران این رپر معروف مدعی شد که در آگاهی به قتل اعتراف نکرده و هنگام درگیری با پدر‌خوانده‌اش تنها قصد داشته تا وی را بترساند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha