طرح جمع‌آوری معتائان متجاهر و خرده‌فروشان از روز گذشته در کلانتر‌ی‌های یک، ۲، ۳ و ۱۱ آغاز شده که ۶۰۰ معتاد و ۱۵۰ خرده‌فروش دستگیر شده‌اند.

۶۰۰ معتاد و ۱۵۰ خرده‌فروش دستگیر شدند

سلامت نیوز:طرح جمع‌آوری معتائان متجاهر و خرده‌فروشان از روز گذشته در کلانتر‌ی‌های یک، ۲، ۳ و ۱۱ آغاز شده که ۶۰۰ معتاد و ۱۵۰ خرده‌فروش دستگیر شده‌اند.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی (رئیس پلیس انتظامی تهران) در جمع خبرنگاران با اعلام جمع‌آوری ۶۰۰ نفر معتاد متجاهر اظهار کرد: طرح جمع‌آوری معتائان متجاهر و خرده‌فروشان از روز گذشته در کلانتر‌ی‌های یک، ۲، ۳ و ۱۱ آغاز شده که ۶۰۰ معتاد و ۱۵۰ خرده‌فروش دستگیر شده‌اند.

او ادامه داد: در این طرح ۱۸۵ کیلو مواد مخدر و مقادیر متعددی قمه و آلات و ادوات مصرف مواد مخدر نیز کشف شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ما این طرح را با قدرت و صلابت بیشتری ادامه خواهیم داد چراکه یکی از مطالبات مردم جمع‌آوری معتادان متجاهر است و این طرح با تجمیع امکانات پیش خواهد رفت. البته ما در این طرح‌ها نیازمند کمک‌های سایردستگاه‌های مربوطه نیز هستیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه در میان معتادان دستگیر شده چند معتاد زن نیز بوده‌اند، گفت: این معتادان به فشاب‌پویه منتقل خواهند شد و قطعاً اگر برخورد جدی با آنها انجام شود قطعا این افراد دوباره به سطح جامعه برنخواهند گشت.

سردار رحیمی تاکید کرد: پلیس مسئول جمع‌آوری و برخورد با این معتادان از سطح خیابان است اما سایر دستگاه‌های مربوطه نیز باید با پلیس همکاری داشته تا این افراد دوباره پس از جمع‌آوری به سطح جامعه بازنگردند. چنانچه سایر دستگاه‌ها قاطع عمل کنند ما دیگر با چنین ناهنجاری‌هایی مواجه نخواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha