شنیده ها حکایت از تغییرات سریالی در معاونت های وزارت بهداشت دارد که البته هنوز اخبار رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

سریال تغییرات در وزارت بهداشت

سلامت نیوز:شنیده ها حکایت از تغییرات سریالی در معاونت های وزارت بهداشت دارد که البته هنوز اخبار رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

بنابر اخبار واصله به سلامت نیوز، بعد از خداحافظی یا بهتر بگوییم برکناری دکتر رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو، نوبت تغییرات به معاونت های درمان و معاونت بهداشت وزارت بهداشت رسید ولی هنوز از تغییر در معاونت پرستاری و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت که مورد اعتراض جمع کثیری از پرستاران به دلیل بر زمین ماندن مطالبات پرستاری و نیز پزشکان به دلیل برگزاری ناموفق انتخابات الکترونیکی نظام پزشکی، بودند خبری نیست.


به نظر می رسد، تغییرات در معاونت های وزارت بهداشت به دلیل انتقادات فراوان به نحوه اجرای طرح تحول سلامت بوده و طبق وعده های رییس جمهور و وزیر بهداشت قرار بر اعمال اصلاحات و رفع نواقص این طرح است.


گفته می شود قرار است دکتر غلامرضا اصغری رییس سابق دانشگاه علم پزشکی اصفهان به ریاست سازمان غذا و دارو،دکتر علیرضا رییسی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به معاونت بهداشت و دکتر قاسم جانبابایی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران به معاونت درمان وزارت بهداشت منصوب شوند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha