چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 221965

رئیس انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان با اشاره به نقش دندانپزشکان در تشخیص سرطان دهان گفت:هر زخمی در دهان که بیش از 15 روز باقی بماند حتما باید برداشته شود و تحت آزمایش های لازم قرار گیرد.

زخم‌های بیش از 15 روز در دهان را جدی بگیرید

سلامت نیوز:رئیس انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان با اشاره به نقش دندانپزشکان در تشخیص سرطان دهان گفت:هر زخمی در دهان که بیش از 15 روز باقی بماند حتما باید برداشته شود و تحت آزمایش های لازم قرار گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر ناصر پور ابراهیم امروز چهارشنبه در افتتاحیه کنگره دندانپزشکی نقش جهان در اصفهان افزود: در بسیاری از موارد در هنگام بروز زخم اولیه در دهان ممکن است بیمار از وجود آن اطلاع نداشته باشد و هنگامی که برای انجام اعمال دندانپزشکی و گرفتن عکس از فک به دندانپزشک مراجعه می کند این مشکل تشخیص داده شود.


وی با اشاره به برگزاری کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی در این کنگره که 1 تا 3 شهریور در هتل عباسی اصفهان برگزار می شود ارائه خواهد شد و علاوه بر نقش دندانپزشکان در تشخیص به موقع بیماری‌هایی همچون سرطان دهان، بررسی عوارض ایمپیلنت ومشکلات رایج در دندانپزشکی اطفال، نیز در این کنگره ارائه می شود.


پور ابراهیم گفت: موضوعاتی دیگر همچون نحوه تراش و نکات کلینیکی درمان با اس اس کراون در دندان های شیری، روش های پرکردن کانال در اندودنتیکس و آشنایی با انواع سمان و روش های کاربرد آن در این کنگره از طریق کارگاه های عملی توسط اساتید برجسته این رشته ها ارائه خواهد شد.
اولین کنگره دندانپزشکان نقش جهان از امروز تا سوم شهریور در هتل عباسی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha