کنگره ملی سلامت خانواده طی روزهای 15 و 16 دی ماه سال جاری در سالن همایش‌های رازی برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز از ایسنا ، دکتر سید ابوالحسن شاهزاده فاضلی رییس جهاد دانشگاهی واحد پزشکی ایران با اعلام این خبر گفت: این کنگره با هدف بررسی آخرین یافته های علمی در زمینه سلامت خانواده و به همت جهاددانشگاهی واحد پزشکی ایران و همکاری وزارت بهداشت برگزار می شود. امسال در نظر است تا بر سلامت کودکان و سلامت سالمندان تأکید شود.

وی در خصوص محورهای کنگره گفت: فاصله‌گذاری و سلامت خانواده، تکامل اولیه کودک، نقش سلامت جنسی در ارتقای سلامت خانواده، یائسگی و سالمندان پنج محور اصلی این کنگره است که مباحث علمی آن در مدت دو روز برگزاری توسط صاحبنظران ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد .

دبیر علمی کنگره سلامت خانواده با اشاره به استقبال پژوهشگران از این کنگره اظهار كرد: بیش از 420 مقاله و تحقیق پیرامون محورهای یاد شده از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده که پس از داوری، تعدادی از آنها در قالب سخنرانی و پوستر در مدت برگزاری ارائه خواهد شد.

به گفته فاضلی، صندوق جمعیّت سازمان ملل متحد، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد، شهرداری تهران، مرکز تحقیقات باروری و تولید مثل، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انجمن ترویج تغذیه با شیر مادر جمهوری اسلامی ایران و انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان ایران از جمله حامیان کنگره سلامت خانواده می باشند.

وی در خاتمه با اعلام 5/6 امتیاز بازآموزی این کنگره از متخصصان پزشکی اجتماعی، بیماری های قلب و عروق، داخلی، عفونی و گرمسیری، مغز و اعصاب، کودکان، زنان و زایمان، جراحان کلیه و مجاری ادراری، دکترای بهداشت مادر و کودک (دستیاری)، آموزش بهداشت، اپیدمیولوژی (دستیاری)، علوم تغذیه، پزشکان عمومی و کارشناسان ارشد و کارشناسان مامایی، پرستاری و فیزیوتراپی دعوت کرد تا 12 دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی کنگره به نشانی www.familyhealth.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 88677478 تماس حاصل كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha