یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

راننده شیطان‌صفت با پرسه زدن در اطراف ترمینال جنوب زنان تنها را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش می‌کرد و نقشه شومی برای‌شان می‌کشید. او با این ترفند توانست ۲زن جوان را شکار کند اما در نهایت دستگیر و محاکمه شد.

دام سیاه راننده تاکسی برای زنان مسافر

سلامت نیوز: راننده شیطان‌صفت با پرسه زدن در اطراف ترمینال جنوب زنان تنها را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش می‌کرد و نقشه شومی برای‌شان می‌کشید. او با این ترفند توانست ۲زن جوان را شکار کند اما در نهایت دستگیر و محاکمه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، چندی قبل زن جوانی همراه با شوهرش نزد مأموران پلیس پایتخت رفت و گفت یك راننده تاكسی او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. او گفت: به یكی از شهرستان‌ها سفر كرده بودم و ساعت 5صبح با اتوبوس به ترمینال جنوب رسیدم. هوا تاریك و همه جا خلوت بود. برای رفتن به خانه‌ام یك تاكسی كرایه كردم. راننده مرد جوانی بود و قرار شد كه من را به خانه‌ام برساند اما در میانه راه ناگهان چاقوی بزرگی به طرفم گرفت و شروع به تهدید كرد. التماس كردم و از او خواستم كه رهایم كند اما فایده‌ای نداشت. او من را با تهدید به حوالی بهشت زهرا كشاند. می‌خواست من را مورد آزار و اذیت قرار دهد كه در برابرش مقاومت كردم و سرانجام من را همانجا رها كرد و گریخت.

هرچند زن جوان نتوانسته بود شماره پلاك خودرو با به‌خاطر بسپارد اما مشخصات راننده را به خوبی به یاد داشت و با كمك او چهره فرضی متهم ترسیم شد و تحقیقات ادامه یافت.

با گذشت مدتی از این شكایت در شرایطی كه هنوز متهم شناسایی نشده بود زن دیگری نیز نزد مأموران رفت و در اظهاراتی مشابه گفت كه یك راننده تاكسی وی را ربوده است. او نیز مسافر بود و در ساعت‌های اولیه بامداد در اطراف ترمینال جنوب به‌عنوان مسافر سوار خودروی متهم شده بود. او نیز گفت مرد شیطان صفت وی را با تهدید چاقو به حوالی بهشت زهرا كشانده است.

وارد شدن دومین شاكی به این پرونده ابعاد آن را گسترده‌تر كرد. شواهد نشان می‌داد مرد تحت تعقیب به شكل سریالی دست به ربودن زنان جوان می‌زند و ممكن است بر شمار شاكیان افزوده شود. این در حالی بود كه گروهی از مأموران با استفاده از چهره نگاری متهم در بین هزاران راننده به‌دنبال یافتن متهم بودند تا اینكه سرانجام توانستند وی را شناسایی كنند.

او كه جوانی 32ساله است وقتی تحت بازجویی قرار گرفت گفت كه شاكیان را نمی‌شناسد و بی‌گناه است. با وجود این شاكیان در مواجهه حضوری او را در بین چند متهم شناسایی كردند و گفتند او همان فردی است كه آنها را ربوده است. همچنین مأموران در جریان بازرسی از مخفیگاه متهم چاقویی را كشف كردند كه به گواه شاكیان همان چاقویی بود كه او برای تهدید طعمه هایش استفاده كرده بود. اینها همه شواهد و مدارك علیه متهم نبود چرا كه دستمالی نیز در تاكسی او كشف شد كه نمونه موجود در آن با نمونه متهم همخوانی داشت. در این شرایط پرونده با صدور كیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه دیروز در شعبه دهم دادگاه كیفری یك به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده و با حضور قاضی عیسی غفاری برگزار شد ابتدا یكی از شاكیان كه در جلسه حضور داشت بار دیگر آنچه را كه اتفاق افتاده بود شرح داد و خواستار مجازات متهم شد.

در ادامه قاضی اتهام آدم ربایی و تهدید با چاقو را به متهم تفهیم كرد و از او خواست به دفاع از خودش بپردازد. با وجود اینكه همه شواهد و مدارك موجود علیه متهم بود او گفت كه بی‌گناه است و شاكیان دروغ می‌گویند. او ادامه داد: شاكیانم دروغ می‌گویند و علیه من توطئه چینی كرده‌اند. من قبول دارم كه شب‌ها در اطراف ترمینال جنوب مسافركشی می‌كردم اما تا قبل از دستگیری هیچ كدام از شاكیان را ندیده بودم. وی ادامه داد: من مدتی بود كه با همسرم اختلاف داشتم و ممكن است همه این ماجرا زیر سر او باشد. او یك‌بار هم همه جا گفته بود كه من می‌خواستم رویش اسید بپاشم. بعد از این ماجرا هم مهریه‌اش را اجرا گذاشته است.اظهارات متهم در حالی بود كه او در برابر سؤالات هیأت قضایی هیچ توضیح قانع كننده‌ای نداشت. در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و قرار است به‌زودی رأی خود را اعلام كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha