رئیس جمعیت خیریه تولد دوباره گفت: با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها باید از مراكز و سازمان‌های مردم نهاد حمایت بیشتری شود به همین علت مراكز ترك شیشه تا پایان سال در كشور افزایش می‌یابد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ، عباس دیلمی زاده  با بیان اینكه شرایط نگهداری معتادان در كمپ‌ها بر اساس یك نظارت خاص صورت می‌گیرد، اظهار داشت: هم اكنون تمام كمپ‌های مجاز از سازمان بهزیستی مجوز فعالیت دارند ضمن اینكه موضوع درمان در این مراكز نیز بر اساس شیوه‌های علمی و با نظارت پزشكان صورت می‌گیرد.

وی از تعامل سازمان بهزیستی كشور با سازمان‌ها و مراكز نگهداری معتادان خبر داد و افزود: در دوره جدید فعالیت بهزیستی، جلسات خوبی بین گروه‌های مختلف برگزار می‌شود كه این امر منجر به افزایش خدمات شده است.

دیلمی زاده درباره پروتكل و شیوه‌های درمانی كمپ‌های ترك اعتیاد تصریح كرد: خوشبختانه با توجه به جلساتی كه بین سازمان بهزیستی و كمپ‌ها برگزار شد، هم اكنون پروتكل درمانی سابق در مراكز نگهداری معتادان استفاده می‌شود.

رئیس جمعیت خیریه تولد دوباره ادامه داد: باید نوع درمان معتادان در مراكز و كمپ‌ها از حالت سنتی تغییر كند چرا كه امروزه با وجود مواد محرك شیوه‌های درمانی گذشته نمی‌تواند كمكی برای درمان معتادان باشد.

وی اضافه كرد: در حال حاضر فقط 2 كمپ درمان شیشه در كشور وجود دارد كه این مراكز جوابگوی درمان افراد نیست و نیاز است به سرعت این مراكز افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha