سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

اواسط مرداد 95 زنی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران در حالی که دو مرد جوان با شکایتش در بازداشت بودند مدعی شد که از سوی متهمان و یکی از دوستانشان 4 روز در اسارت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

ادعای زن نجات غریق:به من تجاوز کرده اند

سلامت نیوز: اواسط مرداد 95 زنی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران در حالی که دو مرد جوان با شکایتش در بازداشت بودند مدعی شد که از سوی متهمان و یکی از دوستانشان 4 روز در اسارت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: با تکمیل تحقیقات و دستگیری متهم سوم و ارجاع پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران، صبح دیروز زن ورزشکار در دادگاهی غیرعلنی و پشت درهای بسته برابر قضات ایستاد و گفت: یکی از متهمان کارگر خانه‌ام بود و چند روز پیش از حادثه متوجه شدم که وسایل خانه‌ام را به سرقت برده است. با او تماس گرفتم و با اینکه ابتدا منکر همه چیز بود اما وقتی دید من مدرک دارم همه چیز را گردن گرفت و قرار شد وسایل را برایم بیاورد اما چند روز بعد یکدفعه با دو مرد به سراغم آمد و مرا با همدستی آن دو نفر به صندوق عقب ماشین‌شان انداختند. من غریق نجات هستم و توان بدنی خوبی هم دارم اما چون آنها سه نفر بودند نتوانستم در برابرشان مقاومت کنم. آنها سه روز تمام مرا در خانه‌شان حبس کرده و آزارم دادند تا اینکه سرانجام روز چهارم در حالی که همه‌شان خواب بودند گوشی یکی از آنها را برداشتم و با پلیس تماس گرفتم».


پس از اظهارات این زن، متهمان در جایگاه ایستادند اما اتهاماتشان را رد کردند. این درحالی بود که گواهی پزشکی قانونی نیز تا حدودی حرف‌های زن غریق نجات را تأیید می‌کرد.

یکی از متهمان به دادرسان گفت: برادرم این زن را می‌شناخت و به من می‌گفت بروم در خانه‌اش کمک دستش باشم. تا اینکه آن روز وقتی به خانه رفتم دیدم او به خانه ما آمده و با برادرم درگیر است. من کاری به کار آنها نداشتم تا اینکه صبح دیدم پلیس بالای سرم ایستاده است و برادرم نیز قبل از بیدار شدن ما متوجه زنگ زدن این زن به پلیس شده و از خانه فرار کرده بود. ما او را ندزدیده بودیم و حتی پزشکی قانونی نیز حرف‌های او را ثابت نکرده است. از شما نیز تقاضای بخشش دارم. باور کنید کاری نکرده‌ایم و این زن خودش به همه چیز رضایت داده بود».

در پایان این جلسه قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و مستشار قاضی تولیت وارد شور شدند تا برای متهمان تصمیم‌گیری کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha