4 نفر هستند و خانه‌ای برای سرپناه ندارند، کودک دو سالشان عمل جراحی کرده و همه دار و ندارشان را برای درمان او داده‌اند؛ پول دارو و حتی خرید یک تکه نان هم ندارند، دستشان از همه جا کوتاه شده و امیدشان ...

خانواده‌ای که پول خرید نان هم ندارند/ کودک دو ساله در انتظار مهر ایرانی‌ها

سلامت نیوز:4 نفر هستند و خانه‌ای برای سرپناه ندارند، کودک دو سالشان عمل جراحی کرده و همه دار و ندارشان را برای درمان او داده‌اند؛ پول دارو و حتی خرید یک تکه نان هم ندارند، دستشان از همه جا کوتاه شده و امیدشان ...

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، بی تابی می‌کرد و گرسنه بود مدام از مادرش می‌خواست برایش غذای بخرد اما مادر نمی‌توانست، چون پولی برای خرید نداشت.

محمدحسین از هم سن و سال‌های خودش نحیف‌تر است، مادرش می‌گوید به خاطر تغذیه‌اش است ...

محمدحسین حدود دو سال دارد و در بدو تولد تحت عمل جراحی (به دلیل انسداد روده) قرار گرفته است، خانواده‌اش به لحاظ مالی شرایط خوبی ندارند و دولت نیز کمکی را به آنها نکرده است.

مادر محمدحسین در این‌باره می‌گوید: قبل از تولد محمدحسین به همراه همسر و فرزند دیگرم در خانه‌ای اجاره‌ای در کرج زندگی‌ می‌کردیم و در آن زمان زندگی آرامی داشتیم. با تولد فرزندم و با توجه به بستری شدن وی در یکی از بیمارستان‌ها وضعیت زندگی ما نیز تغییر پیدا کرد.

وی می‌افزاید: هزینه بیمارستان و عمل جراحی زندگی ما را دگرگون کرد و این در حالی بود که دیگر توان پرداخت اجاره و حتی خرید داروها و شیرخشک مخصوص محمدحسین را نداشتیم.

زندگی هر روز برایمان سخت‌تر می‌شد و همسرم نیز بیکار شده بود به ناچار برای تغییر شرایط به تهران آمدیم اما...

مادر محمدحسین می‌گوید: تهران برای ما خوش یمن نبود و روزهای سختی را گذراندیم و همینک هم وسایلمان در یکی از مراکز شهرداری قرار داده‌ایم و خودمان نیز در یکی از مسافرخانه‌های تهران که توسط کمیته امداد تهیه شده اسکان پیدا کرده‌ایم.

وی می‌گوید: از روی بچه‌هایم خجالت می‌کشم چون پولی برای تهیه یک تکه نان هم نداریم ضمن اینکه محمدحسین هم هر روز نحیف‌تر از گذشته می‌شود.

مادر محمدحسین در حالی که فرزند خود را به بغل گرفته بود زیر لب گفت: خدا ما را فراموش نخواهد کرد...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha