نحوه نوبت دهی در شلوغ ترین پلی کلینیک کشور به دلیل ایجاد مشکلات عدیده برای مردم تغییر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر در کرج ، پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی کرج که یکی از شلوغ ترین مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در کشور است هر روز در ساعت 5 صبح اقدام به نوبت دهی به مراجعان می کرد اما این زمان برای مراجعان به خصوص سالمندان و زنان مشکلات زیادی در بر داشت.

در طول سالیان گذشته مراجعه تعداد زیادی از مردم به این واحد درمانی در نیمه شب و اول صبح با صفهای طولانی همراه بوده است در نتیجه برای رفت و آمد به این مرکز همواره مشکلاتی وجود داشته است.

از طرفی مراجعات زودهنگام مردم برای دسترسی زودتر به نوبت ، افرادی را که ساعت پنج یا حتی یک ساعت قبل از آن به کلینیک مراجعه می کردند دست خالی بازمی گرداند و مردم باید در واقع ساعتها قبل از شروع نوبت دهی در صفهای طولانی منتظر می ماندند.

این معضلات مسئولان تامین اجتماعی و کلینیک شهید بهشتی را بر آن داشت تا زمان نوبت دهی را به منظور رفاه حال مردم تغییر دهند.

رئیس پلی کلینیک شهید بهشتی کرج در این خصوص به خبرنگار مهر گفت : این مرکز یکی از قدیمی ترین مراکز درمانی کرج است و به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر مراجعین زیادی از شهرستان و حتی سایر شهرهای غرب استان تهران داشته است و در بیشتر موارد مردم از ساعت سه شب در صفهای طولانی منتظر می ماندند.

دکتر علی سلگی افزود : هم اکنون نوبت دهی کلیه ویزیتهای مربوط به اورژانس و پزشک عمومی نیز در کنار نوبت دهی برای پزشکان متخصص از ساعت 8 تا 11 صبح انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد : نوبت دهی برای پزشکان متخصص برای روزهای آتی ، حداکثر تا یک هفته انجام می شود.

سلگی ادامه داد : اطلاع رسانی و راهنمایی مراجعین در این واحد درمانی یکی از برنامه های مهم در راستای ارتقای سطح دانش پزشکی و بهداشتی مردم است که بروشورهای ویژه اطلاع رسانی و راهنمایی تغذیه ای بیماران قلبی، فشار خون، گوارشی، دیابت، بیماران دارای چربی خون بالا و کبد چرب از آن جمله است.

 کلینیک شهید بهشتی کرج روزانه در حدود سه هزار و 500 نفر مراجعه کننده دارد که بیشترین مراجعات مردم مربوط به تخصصهای ارتوپدی ، چشم پزشکی و زنان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha