‌متخصصان دانشگاه بریستول در بررسی‌های جدید خود این نكته مهم و در عین حال نامحسوس را تایید كردند كه اگر پشت میز كامپیوتر هله هوله خوری كنید، در طول روز مقدار بیشتری كالری دریافت خواهید كرد و بدون كنترل تنقلات مصرف می‌كنید.

سلامت نیوز:بسیاری از ما عادت كرده‌ایم كه هنگام كار با كامپیوتر با یك دست دكمه‌های صفحه‌ كلید را بزنیم و با دست دیگر ریزه ریزه خوراكی و تنقلات برداریم و بخوریم، اما اگر شما هم بار دیگر در این وضعیت قرار گرفتید این هشدار متخصصان تغذیه را به یاد بیاورید كه این شیوه خوردن،‌ می‌تواند اشتهای شما را افزایش داده و باعث شود كه بیشتر بخورید.

به گزارش  ایسنا، ‌متخصصان دانشگاه بریستول در بررسی‌های جدید خود این نكته مهم و در عین حال نامحسوس را تایید كردند كه اگر پشت میز كامپیوتر هله هوله خوری كنید، در طول روز مقدار بیشتری كالری دریافت خواهید كرد و بدون كنترل تنقلات مصرف می‌كنید.

به گزارش روزنامه ساندی تایمز، این متخصصان بررسی كردند كه به چه روش‌هایی حافظه و توجه تحت تاثیر اشتها قرار می‌گیرد. آنها هم چنین متوجه شدند كسانی كه به این شیوه تغذیه می‌كنند اغلب فراموش می‌كنند كه در پایان چقدر خوراكی و غذا خورده‌اند و حتی گاهی به سختی به یاد می‌آورند كه غذا چه چیزی خورده‌اند.

این كارشناسان تاكید كردند: آشفتگی در وعده غذایی سبب پرخوری می‌شود كه قطعا تاثیر چشمگیری روی افزایش چاقی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha