بر اساس این دستورالعمل افرادی كه در مراكز خدمت هستند باید تا سقف 2 برابر از میزان دوره 4 ساله دستیاری خدمت طرح بگذارند و آنهایی كه در مناطق محروم هستند حداقل میزان تعهدشان نیم برابر چهار سال یعنی 2 سال خدمت كنند.

سلامت نیوز:قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت نحوه محاسبه میزان تعهد خدمت دستیاران پزشكی را تشریح كرد و گفت: اطلاعیه میزان تعهد خدمت دستیاران هیچ تفاوتی با دفترچه آزمون ندارد.

سید امیر محسن ضیائی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به اطلاعیه میزان تعهد خدمت دستیاران اظهار داشت: این اطلاعیه هیچ تفاوتی با آنچه در دفترچه آزمون دستیاری هست ندارد اما فقط به دلیل اینكه برخی دانشگاه‌ها دوره طرح را از همه دانشجویان اعم از دارای پروانه یا بدون پروانه تا سقف 2 برابر می‌گرفتند این بخشنامه آن را تكذیب كرد.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل افرادی كه در مراكز خدمت هستند باید تا سقف 2 برابر از میزان دوره 4 ساله دستیاری خدمت طرح بگذارند و آنهایی كه در مناطق محروم هستند حداقل میزان تعهدشان نیم برابر چهار سال یعنی 2 سال خدمت كنند.

ضیایی خاطرنشان كرد: میزان تعهد می‌تواند از 2 سال تا حداكثر 8 سال باشد كه به عنوان مثال در شهرهای بزرگ مانند تهران یا اصفهان برای فردی كه هیچ طرح و خدمتی نگذارنده است میزان تعهد دو برابر و برای فردی كه از دوران انترنی مستقیماً وارد دوره تخصص شده است و هیچ خدمتی نكرده و در شهر برخوردار هم نیست حداقل نیم برابر یعنی دو سال می‌شود.

وی گفت: هیچ تغییری در توزیع نیروهای تخصصی ایجاد نمی‌شود و بر اساس ضوابط عمل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha