پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 2227

مدیر شبکه بهداشت و درمان کرج گفت: بیمارستان شهید فیاض بخش (کمالی) تبدیل به مجهزترین و تخصصی ترین بیمارستان زنان در غرب استان تهران خواهد شد.

کبری جودکی در گفتگو با مهر در کرج اظهار داشت: این بیمارستان هم اکنون به عنوان زایشگاه مورد استفاده است و در سال گذشته نیز چند بخش تخصصی در آن راه اندازی شده است اما در طول دو تا سه سال آینده تبدیل به مجهزترین بیمارستان بانوان در منطقه خواهد شد.

وی افزود: با طرح های در دست اجرا در بیمارستان شهید فیاض بخش این مرکز توان سرویس دهی به زنان بیمار در تخصص های گوناگون را خواهد داشت.

جودکی خاطرنشان کرد: این بیمارستان از قدیمی ترین بیمارستانهای کرج است که در طول سالیان گذشته به صورت تک تخصصی در بخش زنان و زایمان به بیماران غرب استان تهران خدمات رسانی کرده است اما با راه اندازی چند تخصص در ماههای گذشته از این وضعیت خارج شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کرج یادآور شد: بخش Nacu ویژه نوزادان نورس برای اولین بار در غرب استان تهران در این بیمارستان راه اندازی شده همچنین بخش لاپاراسکوپی و جراحی لاپاراسکوپی در ماههای گذشته در این بیمارستان به بهره برداری رسیده است.

جودکی تصریح کرد: با راه اندازی چند بخش تخصصی دیگر و تجهیز این بیمارستان به وسایل و ادوات پزشکی جدید و نیز گسترش برنامه های خاص، این مرکز به بیمارستان جنرال مخصوص بانوان تبدیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha