معاون اداری و مالی سازمان پزشكی قانونی كشور با اشاره به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها تاكید كرد كه تعرفه‌های خدمات این سازمان هیچ تغییری نخواهد كرد.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از اداره کل روابط عمومی بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور ، دكتر حمید داوودآبادی افزود: در راستای هدفمندسازی یارانه‌ها تعرفه خدمات ارائه شده از سوی سازمان پزشكی قانونی هیچ تغییری نخواهد كرد.

معاون اداری و مالی سازمان پزشكی قانونی كشور افزود: خدمات سازمان پزشكی قانونی برای اقشار مردم و تعرفه آن بر اساس پیشنهاد رییس این سازمان و تصویب و تایید رییس قوه قضاییه هر ساله ابلاغ و اجرایی می‌شود و بر این اساس با توجه به اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها، تعرفه خدمات این سازمان تا پایان سال هیچ تغییری نخواهد كرد.

وی اضافه كرد: اصل و اساس قانون هدفمند سازی یارانه‌ها، مدیریت درست منابع و استفاده بهینه از خدمات و امكانات است و در این راستا افزایش تعرفه خدمات مد نظر این قانون نبوده و نیست و سازمان پزشكی قانونی نیز بر اساس رسالت خدمت رسانی خود این اطمینان را به مردم می‌دهد كه خدمات این سازمان هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهند داشت.

معاون اداری و مالی سازمان پزشكی قانونی كشور با بیان این كه كف و سقف تعرفه خدماتی سازمان از 2 هزار تومان تا 120 هزار تومان (هزینه‌ی كمیسیون‌ها) است، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها اگرهم افزایش هزینه‌ای در سازمان ایجاد شود از محل صرفه‌جویی در منابع، مشكلات مالی رفع خواهد شد. بر این اساس اعلام می‌كنیم كه مردم نگران هیچ‌گونه تغییری در این تعرفه‌ها نباشند.

داوودآبادی تاكید كرد: وظیفه‌ی سازمان پزشكی قانونی این است كه خدماتی خوب، مناسب و سریع ارائه كند و در راه تحقق عدالت و خدمت رسانی به مردم همانند گذشته ایستاده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha