زن حسود وقتی دید دامادشان برای خواهرش كادوهای گرانقیمت می‌خرد، مزاحم تلفنی اجیر كرد تا زندگی خواهرش را خراب كند.

سلامت نیوز: زن حسود وقتی دید دامادشان برای خواهرش كادوهای گرانقیمت می‌خرد، مزاحم تلفنی اجیر كرد تا زندگی خواهرش را خراب كند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، چندی پیش مرد جوانی به اداره پلیس رفت و از فرد ناشناسی به اتهام مزاحمت تلفنی و تلگرامی شكایت كرد.
شاكی در توضیح ماجرا گفت: من و همسرم به تازگی ازدواج كرده‌ایم. ما زندگی خوبی داریم و یكدیگر را دوست داریم، اما مدتی است مرد ناشناسی برای همسرم مزاحمت ایجاد می‌كند. وی از طریق تلگرام و پیامك حرف‌ها و عكس‌های توهین‌آمیز و زشتی برای همسرم می‌فرستد.
ابتدا همسرم به تماس‌ها و پیامك‌هایش اعتنایی نكرد و از مرد ناشناس خواسته بود كه مزاحم او نشود، اما مرد مزاحم دست بردار نبود. همسرم حتی چند بار شماره او را بلاك كرده بود، اما او با شماره دیگری شروع به مزاحمت می‌كرد. آنقدر مزاحمت‌های مرد مزاحم ادامه داشت كه همسرم موضوع مزاحمت‌های تلفنی‌اش را با من در میان گذاشت و خواست به او كمك كنم. پس از این چندین بار به مرد مزاحم پیامك دادم و از او خواهش كردم مزاحم همسرم نشود، اما فایده‌ای نداشت. وی ادامه داد: من به همسرم اعتماد كامل دارم، اما مرد مزاحم اطلاعاتی از زندگی من و همسرم دارد كه مرا نسبت به همسرم مشكوك كرده به طوری كه زندگی شیرین ما را تلخ كرده است.  مرد مزاحم در آخرین پیامی که در تلگرام به همسرم فرستاده،  نوشته بود اگر با من ارتباط دوستانه برقرار نکنی شوهرت را به قتل می‌رسانم.
من دوست ندارم زندگی‌ام خراب شود به همین دلیل به اداره پلیس آمدم تا از مرد مزاحم شكایت كنم و راز این مزاحمت‌ها روشن شود.
با طرح این شكایت پرونده به دستور قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
بازداشت مزاحم تلگرامی در قرار ساختگی
مأموران در نخستین گام از تحقیقات دریافتند مرد مزاحم از طریق شماره‌های مختلفی برای زن جوان ایجاد مزاحمت می‌كند. مأموران در گام بعدی برای شناسایی متهم به شاكی آموزش دادند تا با مرد مزاحم در بیرون از خانه قرار ملاقات بگذارد. بدین ترتیب مأموران چند روز قبل متهم را كه مرد جوانی به نام فرهاد بود در یك قرار صوری در یكی از پارك‌های شمالی تهران بازداشت كردند.  متهم در بازجویی‌ها جرم خود را انكار كرد، اما وقتی با مدارك و دلایل روبه‌رو شد، گفت كه از سوی زن جوانی با گرفتن مبلغی اجیر شده برای شاكی مزاحمت ایجاد كند.
وی گفت: مدتی قبل به مهمانی یكی از بستگان دورمان رفتم. در آن مهمانی با زن جوانی به نام سوسن آشنا شدم. او شماره تلفن همراهی در اختیار من گذاشت و گفت متعلق به زن جوانی به نام شیما است. سوسن در ادامه گفت شیما مدتی است برای همسرش مزاحمت ایجاد می‌كند و از من خواست مزاحم او شوم. سوسن گفت با دوستانم شرط بندی كرده‌ایم هر كسی بتواند با شیما ارتباط دوستانه برقرار كند، دستمزد خوبی به او می‌دهیم. ابتدا قبول نكردم، اما وقتی اصرار كرد و دستمزد خوبی برای این كار به من پیشنهاد داد وسوسه شدم و شماره شیما را گرفتم و شروع به مزاحمت كردم. سوسن اطلاعات خانوادگی و شخصی شیما را در اختیار من می‌گذاشت و من هم با این اطلاعات او را تحت فشار قرار می‌دادم تا با من ارتباط دوستانه برقرار كند تا اینكه دستگیر شدم.
 
طراح مزاحمت‌های تلفنی خواهر شاكی بود
پس از اعتراف متهم، مأموران در تحقیقات دریافتند سوسن طراح مزاحمت‌های تلفنی كسی نیست جز خواهر شیما كه به خاطر حسادت، مرد جوان را اجیر كرده تا مزاحم خواهرش شود.  سپس مأموران سوسن را به دستور بازپرس پرونده بازداشت كردند. وی در بازجویی‌های راز مزاحمت‌های سریالی خود را حسادت زنانه اعلام كرد.  متهم گفت: من از خواهرم بزرگترم و چند سال قبل ازدواج كردم. ابتدا زندگی خوبی داشتیم، اما مدتی است با شوهرم اختلاف دارم و به همین دلیل چند بار درخواست جدایی داده‌ام. من زندگی‌ام رو به فروپاشی بود تا اینكه مدتی قبل شیما ازدواج كرد. او ازدواج موفقی داشت و شوهرش عاشقانه او را دوست دارد. شوهر شیما همیشه برای او كادوهای گرانقیمت می‌خرد و زندگی شیرینی دارند. همین موضوع باعث حسادت من شد و تصمیم گرفتم زندگی آنها را تلخ كنم. تحقیقات درباره این شكایت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha