معاون هماهنگ کننده برنامه علمی یازدهمین کنگره بین المللی بیهوشی و مراقبت های ویژه اظهار داشت : پس از یک ماه تلاش از سوی مجموعه کمیته برنامه ریزی علمی و کمیته داوری ، مقالات برگزیده این کنگره اعلام گردید.

مقالات برگزیده یازدهمین کنگره بین المللی بیهوشی و مراقبت های ویژه اعلام گردید

دکتر سید محمد رضا گوشه معاون هماهنگ کننده یازدهمین کنگره بین المللی بیهوشی در گفت‌وگو  با خبرنگار سلامت نیوز در اهواز گفت : پس از پایان یافتن بررسی و داوری مقالات واصله به این کنگره که بیش از یک ماه طول کشید از بین بیش از 400 مقاله واصله به این کنگره 227 مقاله انتخاب گردید که از بین آنها و بر اساس امتیازات داوری ، در بیهوشی 52 مقاله بصورت سخنرانی و 132 مقاله بصورت پوستر و در بخش پرستاری نیز 27 مقاله بصورت سخنرانی و  17 مقاله بصورت پوستر برای ارائه انتخاب گردیدند.

وی افزود : کلیه اطلاعات مقالات پذیرفته شده بصورت سخنرانی و پوستر بر روی سایت این کنگره قرار گرفته و شرکت کنندگان جهت اطلاع از آن و دیگر اطلاعات کنگره می توانند به سایت کنگره مراجعه نمایند .

این استادیار بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی در جهت افزایش توانمندی های متخصصین اعلام كرد : کارگاه های آموزشی پیشرفته ای با موضوعاتی همچون تهویه مكانیكی ، كاربرد IT در بیهوشی ، اكوكاردیوگرافی ترانس ازوفاژیال ، بلوك عصبی با استفاده از  سونوگرافی ، بلوك عصبی با استفاده از دستگاه عصب یاب ، اداره راه هوایی وCPR  توسط برجسته ترین اساتید و متخصصین بیهوشی در این کنگره برگزار خواهد گردید .

وی ادامه داد: تاکنون در این کنگره بیش از 650  نفر ثبت نام نموده و استقبال شدیدی از این کنگره با توجه به گستردگی محورها و کارگاه های آموزشی تخصصی صورت گرفته است که مسئولیت ما را نیز در قبال آنها سنگین تر می نماید .

وی در پایان اظهار امیدواری كرد كه به یاری خداوند متعال و با توجه به حمایت شدید استاندار محترم خوزستان و فرماندار محترم اهواز و همچنین دانشگاه ها ، شرکت ها و ادارات کل این استان همچون دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، بهداشت و درمان نفت ، صنایع فولاد ، شرکت ملی حفاری ، شرکت توسعه نیشکر ، شهرداری اهواز و دیگر مراکزی که با این کنگره همیاری نمودند مقدمات برگزاری این کنگره فراهم شده و امید داریم در سطح قابل قبولی برگزار گردد .

لازم بذکر است یازدهمین کنگره بین المللی بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران 22 دی ماه لغایت 24 دیماه امسال در اهواز برگزار می گردد و ثبت نام در این کنگره از طریق سایت www.ahvaz-anesthesia.com    بصورت الکترونیکی قابل انجام می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha