رئیس جمعت هلال‌احمر گفت: در پی اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها، داروخانه‌های جمعیت هلال‌احمر در سراسر كشور به هیچ وجه افزایش قیمتی در داروهای خود نخواهند داشت.

به گزارش سلامت نیوز ابوالحسن فقیه  اظهار داشت: داروخانه مركزی جمعیت هلال‌احمر به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین داروخانه كشور كه داروهای بسیاری از بیماران كشور به خصوص بیماران خاص را عرضه می‌كند، در پی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به هیچ وجه قیمت داروهای خود را افزایش نمی‌دهد.

وی گفت: اكثر خدمات جمعیت هلال‌احمر اعم از امدادرسانی، اسكان اضطراری و فعالیت‌های دیگر این جمعیت كه با اهداف بشردوستانه صورت می‌پذیرد، در سراسر كشور به طور رایگان انجام می‌شود همچنین ما در حوزه دارویی به عنوان بازوی قدرتمند وزارت بهداشت فعالیت می‌كنیم و در این حوزه نیز هماهنگ با دولت بوده و در بحث اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مشاركت خواهیم داشت.

فقیه در گفت‌وگو با  فارس  ادامه داد: قیمت تمام داروهای كشور توسط وزارت بهداشت تعیین می‌شود و هلال‌احمر نیز همراه با سیاست‌های دارویی وزارت بهداشت، قیمت هیچ یك از داروهای موجود در داروخانه‌های خود را افزایش نمی‌دهد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح كرد: داروهای بیماران خاص، دارای یارانه‌ دارویی هستند كه این یارانه‌ها همچنان پا برجاست همچنین هلال‌احمر همسو با اهداف دولت خدمتگزار از هیچ گونه همكاری و مساعدتی به خصوص در حوزه‌های دارویی كشور دریغ نخواهد كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha