مدیر  كمیسیون تحول اداری و تعالی سازمانی دانشگاه علوم پزشكی مشهد از اجرای طرح استقرار مدل تعالی سازمانی در دانشگاه برای نخستین بار در بین دانشگاههای كشور خبر داد .

به گزارش سلامت نیوز ، كتر محدث گفت :‌طرح استقرار مدل تعالی سازمانی ( EFQM) به منظور افزایش بهره وری و كیفیت خدمات  در تمامی واحدهای دانشگاهی اجرا می شود .
وی افزود :این طرح در  پنج مرحله  از جمله برنامه ریزی تفصیلی، آموزش ، طراحی مدل جایزه ، مستند سازی و انجام خودارزیابی در یك دوره یك ساله از دی ماه امسال اجرا می شود.
مدیر كمیسیون تحول اداری دانشگاه علوم پزشكی مشهد تعیین اهداف كوتاه مدت و بلند مدت ،کارگاه آموزشی خودارزیابی بر مبنای مدل  EFQM ، تعیین تیم های ارزیابی و روش ارزیابی واحدها بر اساس مدل تعالی، تهیه کتابچه مربوط به روشهای خودارزیابی و ضوابط و مستندات مربوطه و برنامه ریزی و اجرای خودارزیابی به کمک تیم های خودارزیاب  را از جمله مراحل اجرای این طرح برشمرد و افزود :به منظور اجرای مطلوب این طرح از هر واحددانشگاهی یک نفر به عنوان مدیر تعالی منصوب و تعداد 4 الی 5 نفر از کارشناسان زبده به عنوان اعضاء کمیته تعالی انتخاب خواهند شد، که فعالیتهای واحدها زیر نظر آن ها انجام می شود.
وی گفت : این طرح برای نخستین بار در بین دانشگاههای سراسر كشور به طور گسترده در 77 واحد دانشگاه علوم پزشكی مشهد اعم از دفتر ریاست ،7 معاونت،23 بیمارستان،21 مرکز بهداشت،18 شبکه بهداشت و درمان به طور مجزا  اجرا می شو د .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha