پیشرفت فناوری و افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی همان‌قدر که ارتباطات میان افراد را تسهیل کرده، حفظ حریم خصوصی و امنیت را دشوار کرده و سودجویان فضای سایبری خود را با پیشرفت‌ها هماهنگ کرده‌اند.

آشنایی با روش‌های جدید کلاهبرداری در تلگرام

سلامت نیوز:پیشرفت فناوری و افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی همان‌قدر که ارتباطات میان افراد را تسهیل کرده، حفظ حریم خصوصی و امنیت را دشوار کرده و سودجویان فضای سایبری خود را با پیشرفت‌ها هماهنگ کرده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا، اگر روزگاری افراد پول خود را در گاوصندوق‌ها یا زیر رخت خواب می‌گذاشتند و مراقب بودند دزدی از دیوار خانه آنها بالا نرود.حال باید مراقب باشند کلاهبرداران از ابزار کوچکی که در دست دارند وارد حریم خصوصی آنها نشوند و پول‌هایشان را سرقت نکنند.

کارشناسان پلیس فتا به کاربران شبکه‌های اجتماعی هشدار دادند که سودجویان فضای سایبری خود را با پیشرفت‌ها هماهنگ کرده‌اند.

به تازگی بعضی از کلاهبرداران با ایجاد رباتی به عنوان پرداخت اینترنتی، تمام اطلاعات کارت بانکی افراد را به دست می‌آورند و خرید یک نرم‌افزار ساده را برای کاربران، گران تمام می‌کنند.

این کارشناسان توصیه کردند که در سیستم بانکی هیچ پرداختی با تلگرام انجام نمی‌گیرد و کلاهبرداران با روش‌های مختلف قصد به دست آوردن رمز شما را دارند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha