شهردار تهران گفت: ساماندهی چهره ظاهری پایتخت از وجود آسیب های اجتماعی از جمله اقدامات مهم و دارای اولویت شهرداری است.

نجفی: ساماندهی چهره پایتخت از آسیب های اجتماعی اولویت اصلی شهرداری است

سلامت نیوز: شهردار تهران گفت: ساماندهی چهره ظاهری پایتخت از وجود آسیب های اجتماعی از جمله اقدامات مهم و دارای اولویت شهرداری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا  محمدعلی نجفی در نشست مشترک با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی و رییس سازمان تامین اجتماعی افزود: شهر تهران از جهات مختلفی آسیب دیده و آسیب پذیر است.


وی با تآکید بر اینکه باید چاره ای بیاندیشیم تا از وضعیت موجود به وضعیت مطلوبی برسیم اظهار کرد: در فرصت 4 ساله موجود باید حداکثر تلاش خود را برای خدمت به شهروندان تهرانی انجام دهیم.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری تهران،شهردار تهران با تاکید بر اینکه بهترین راه برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و تقویت آن نشان دادن کارآمدی نظام به مردم و جهانیان است خاطرنشان کرد: ما برای فعالیت و اقدام در همه زمینه ها آمادگی تعامل و همکاری با سایر نهادها و سازمان ها را داریم.
وی افزود: همکاری شهرداری تهران با وزارت تعاون نیز قطعا به هم افزایی منجر خواهد شد.


نجفی پیشنهاد داد شورای مشترکی متشکل از اعضای شهرداری و وزارت تعاون تشکیل شود و با تعیین چند کارگروه، اولویت ها، فوریت ها، موضوعات و مشکلات شهر به این شورا ارجاع داده شود تا درخصوص آن بهتر تصمیم گیری شود.


نشست مشترک شهردار تهران با وزیر و روسای سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی مشکلات و آسیب های اجتماعی پایتخت و هم اندیشی برای رفع این مشکلات در دفتر شهردار برگزار شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha