سازمان نظام پزشکی پس از راه اندازی، مسئولیت های مختلفی از جمله رسیدگی به شکایات مردمی و هم چنین نظارت بر خدمات بهداشتی و درمانی را دارا وموظف به اجرای آنها است.

سلامت نیوز:مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از راه اندازی سازمان نظام پزشکی در کمتراز یک ماه دیگر در این شهرستان خبر داد.

دکتر محمد رضا سلمانی در گفت‌وگو با  ایسنا  اظهار داشت: از نظر قانون و با توجه به اینکه شهرستان های با بیش از50 پزشک، موظف به تاسیس سازمان نظام پزشکی هستند، شهرستان ری با بیش از یکهزار پزشک شاغل، در کمتر از یک ماه دیگر دارای سازمان نظام پزشکی می شود.

وی پیرامون اهداف تاسیس سازمان نظام پزشکی در این شهرستان افزود: در بحث مردمی و با توجه به شکایات مردم از برخورد پزشکان و تعرفه های موجود وهم چنین به دلیل نیاز پزشکان برای انجام فعالیت های خود و ارتباط دائمی آنها با سازمان نظام پزشکی تهران، مسئولان به فکر تاسیس سازمان نظام پزشکی در شهرستان ری افتادند.

سلمانی با اشاره به انتخابات پیش روی سازمان نظام پزشکی در سال آینده اظهار داشت: با توجه به انتخابات کشوری سازمان نظام پزشکی در سال 90، سازمان نظام پزشکی شهرستان ری تا زمان انتخابات دارای یک سرپرست موقت خواهد بود تا بعد از رای گیری یک نفر به صورت نماینده ویک نفر به صورت دائم ریاست سازمان نظام پزشکی شهرستان ری را بر عهده گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری تصریح کرد: سازمان نظام پزشکی پس از راه اندازی، مسئولیت های مختلفی از جمله رسیدگی به شکایات مردمی و هم چنین نظارت بر خدمات بهداشتی و درمانی را دارا وموظف به اجرای آنها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با راه اندازی سازمان نظام پزشکی در شهرستان ری، اوضاع خدمات رسانی این شهرستان بهترشده تا ازتعداد تخلفات حاضر کاسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha