مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان، با بیان اینکه بخش درمان جزء جدایی ناپذیری تامین اجتماعی است، افزود: تا ما هستیم اجازه دست اندازی به اموال این سازمان را نخواهیم داد.

نوربخش: اجازه دست اندازی به تامین اجتماعی را نمی دهیم

سلامت نیوز:  مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان، با بیان اینکه بخش درمان جزء جدایی ناپذیری تامین اجتماعی است، افزود: تا ما هستیم اجازه دست اندازی به اموال این سازمان را نخواهیم داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، سیدتقی نوربخش روز شنبه در مراسم پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در پارک ولایت تهران افزود: تمام ابعاد زندگی بازنشستگان به نوع کارکرد تامین اجتماعی بستگی دارد.
وی ادامه داد: تامین اجتماعی یاری برای دولت است و امسال به صورت ماهانه چهار هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان مستمری و بیمه بیکاری پرداخت می کند و یک هزار و ٦٠٠ میلیارد تومان برای درمان شما هزینه می کند.
نوربخش با بیان اینکه تامین احتماعی یاور دولت است ، اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی تامین اجتماعی خاکریز دولت بوده بدون اینکه از بودجه عمومی استفاده کند.
وی خاطرنشان کرد: جبران مافات بازنشستگان فقط با همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام می شود و تا پایان سال دوم برنامه ششم توسعه این مهم محقق می شود .


نوربخش ادامه داد: در بخش درمان در این چهار ساب اقدامات جدی صورت گرفته که اجرای هتلینگ بیمارستان ها و کمک به طرح تحول سلامت از جمله این اقدامات بوده است اما هنوز راه زیادی برای برطرف کردن دغدغه بازنشستگان وجود دارد.
وی ادامه داد: در این چهار سال تجهیزات مهمی به مراکز درمانی اضافه شده که به اندازه ١٠ سال گذشته آن بوده است.
مدیرعامل تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: همچنین در چهار سال گذشته هشت بیمارستان در کشور ساخته شده است.
وی با بیان اینکه چند خبر خوب برای بازنشستگان دارم؛ افزود: در زمینه پرداخت وام های کوتاه مدت ٣٠ هزار مورد تسهیلات به بازنشستگان اعطا می شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین یک هزار نفر از مستمری بگیران به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
مراسم پیاده روی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی امروز شنبه در محل پارک ولایت تهران با حضور جمع زیادی از بازنشستگان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha