شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 224453

میزان گرد و غبار صبح شنبه در اهواز یک هزار و 263 میکروگرم بر مترمکعب اعلام شده که معادل 8،42 برابر حد مجاز است و بیشترین میزان را در خوزستان دارد.

گرد و غبار در اهواز بیش از 8 برابر حد مجاز

سلامت نیوز: میزان گرد و غبار صبح شنبه در اهواز یک هزار و 263 میکروگرم بر مترمکعب اعلام شده که معادل 8،42 برابر حد مجاز است و بیشترین میزان را در خوزستان دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان گرد و غبار در ساعت هشت صبح شنبه در اهواز یک هزار و 263، شوشتر 244، و دزفول 300 میکرو گرم بر مترمکعب اعلام شده است.


شهریار عسکری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این میزان گرد و غبار در ساعت هفت صبح امروز در اهواز یک هزار و 21 و شوشتر 158 میکرو گرم بر مترمکعب گزارش شد.


آخرین خبر دریافتی از اداره کل محیط زیست خوزستان حاکیست میزان ذرات معلق در هوا در ساعت 9 صبح امروز رو به کاهش است و این میزان در اهواز به 481 و دزفول 315 میکروگرم بر متر مکعب رسیده است که دزفول افزایش دارد.
حد طبیعی ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است.
استان خوزستان چندین سال است که درگیر پدیده گردو غبار با منشا داخلی و خارجی است. بی توجهی به مسایل زیست محیطی و برخی فعالیت های صنعتی باعث بروز این پدیده و یا تشدید آن در خوزستان و نیز برخی استان های کشور شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha